יום ראשון, 5 באוגוסט 2012

סדנת אלכוהול מקצועית ומעשירה




מדינת ישראל לא החלה את חייה כאומה שתיינית. למרות שיין ויהדות הולכים יד ביד כבר חמשת אלפים שנים, היין עצמו היה שמור לקידוש, לליל הסדר או לאירועים טקסיים מסוג זה. כדרך חיים, מעולם לא היטבנו בצריכת אלכוהול. למרות זאת, במהלך חלוף השנים ככל שנפתחנו לעולם, גילינו את טעמה המתוק של הטיפה המרה וכיום אנחנו לא מתביישים לכתוב שישראל הופכת למיני מעצמה בתחומים רבים בעולם האלכוהול. 

אימפריה בהתהוות

כמות מבשלות הבירה הביתיות בישראל, מה שנקרא מבשלות בוטיק עצומה והבירות שיוצאות את שערי המבשלות זוכות חדשות לקרים בפרסים בתחרויות בינלאומיות. כמו כן ישנם לא מעט יקבים מסחריים ויקבי בוטיק ושנה אחר שנה היינות הישראליים מצליחים להביס גם מוצגים נחשקים וזוהרים ממדינות כמו איטליה וצרפת. מעבר לכל זה, אין זה סוד שמאז גל העלייה מברית המועצות בתחילת שנות ה90, צריכת האלכוהול לנפש עלתה בעשרות אחוזים. 

אם כך נראה שנרקמת לה תרבות שתייה בארץ ויעידו על כך הבארים שמלאים עד אפס מקום בתל אביב אך גם בערים נוספות. אחד הדברים הכי כיפים שמביאה עמה התרבות הזו נקרא סדנת אלכוהול. מה זה בדיוק? ובכן, תלוי במנחה, במשתתפים ובאופי האירוע...

סדנת אלכוהול לכל אירוע

כיום יותר ויותר אנשים מזמינים סדנה כזו כפעילות מהנה לסדנת רווקות, לדוגמה. במהלך הסדנה מועברים תכנים מקצועיים כמו גם הומוריסטיים בנושא, אבל תודו שלא הייתם ביותר מדי סדנאות שמצאתם את עצמכם שיכורים בסופן... כמו כן זוהי היא דרך מצוינת להעביר ערב גיבוש לעובדים או ערב משובח עם חברים קרובים. כיום בתחום עובדים מומחים מתחומים שונים בעולם האלכוהול ואתם יכולים להרכיב חוויה שונה וייחודית לכם לפי ההעדפות שלכם

סדנת כזו תרחיב את האופקים שלכם בנוגע לסוגים שונים של משקאות ובמהלכה תוכלו גם ללמוד איך להכין בעצמכם קוקטיילים או איך למשל לבשל בירה זהובה בבית, לבד וכן לדעת להתאים סוגים שונים של משקאות למנות שונות. הצטרפו לאלפי ישראלים שכבר עברו את החוויה המשכרת והזמינו את הקרובים או את החברים האהובים שלכם לאירוע בלתי נשכח, עם סדנת אלכוהול מעשירה ומהנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה