יום רביעי, 8 באוגוסט 2012

דוד של כרומגן בכל הגדלים


בחוץ שרב ובמקלחת המים קרח? דוד שמש - והמים חמים כל היממה!
אם אתה מחורפן מזה ואתה חוזר ואומר איך קורה שאחרי הימים החמים האלו המים באמבטיה קפואים כמו קרח. הרשו לנו לחשוף אתכם לאלטרנטיבה חכמה, חסכונית ופשוטה - ניצול של קרני השמש על ידי שימוש בדוד שמש. הייתם רוצים לקרוא עוד? הכנסו לכאן.

כי חבל על הכסף שלך


הצבה של דוד שמש מפחיתה יותר משחשבתם את צריכת החשמל שלך בבית ואפילו בעסק שלכם. למעשה מתבצע ניצול של החום ששורר בארצנו לצורך הרתחת המים במקום לבזבז כסף ואנרגיה על שימוש באמצעים חשמליים או שיטות אחרות המצריכות כמויות גדולות של חשמל.

התקנת דוד שמש לא רק מוביל להקטנה בהוצאות כי גם לצמצום בשימוש בחשמל. בזאת אנחנו מורידים אתכמויות הזיהום בעקבות צריכה מוגדלת ומונעים דלדול של חומרי גלם לייצור אנרגיה בעולם.

דודי שמש כל התשובות לכל השאלות


איך זה עובד בכלל? איפה ממקמים את זה? איפה זה פותח? עובדות בסיסיות על דודי שמש.

בארץ קיים חוק המצווה על שימוש בדוד שמש בבנייני מגורים חדשים (חוץ מרבי קומות שאין בהם מספיק מקום). בעזרת חוק זה חוסכים בישראל כארבעה אחוז מצריכת החשמל הכלל ארצית.

פיתוח הדוד שאנו מכירים כיום, בוצע בארץ ישראל. יש אופציה אחרת?

את דוד השמש מציבים על גגות בנייני המגורים, או על פני משטח פתוח אחר שבהם אפשר לקבל חשיפת הקולטים לשמש. את הדודים מציבים כאשר הקולטים מכוונים לדרום.

דוד השמש מורכב ממיכל גלילי העשוי מתכת, המכיל מים, שמחובר באמצעות צינור לקולטים. הקולטים מכילים בתוכם צינורות מים רבים במסגרת תחומה.

מסגרות הקולטים הסולאריים בנויה בצורה כזו שצידו החיצוני עשוי משטח זכוכית שקוף ואילו יתר פאות הקולט צבועות בצבע שחור, וזאת על מנת לכלוא את מירב קרני השמש. זו הסיבה שחייבים לוודא שהצד השקוף נקי לחלוטין.

הזמנת דוד מסוג זה כדאית במיוחד לבית פרטי ואפילו במסעדות במדינות חמות שבהן ניתן להוציא משהו מועיל מהמשאב הזמין של חום השמש.

צריכים מידע נוסף? לא מבינים איך חייתם עד היום?
תרמו לחסכון באנרגיה, גלשו עוד היום לאתר בו תקבלו הצעות ומחירים ממיטב נותני השירות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה