יום רביעי, 8 באוגוסט 2012

שולחנות משחק כאטרקציה לכל אירוע


ארועים ברמה אחרת!
אם אתם מתכננים ארוע משמעותי וכבר נמאס לכם מאירועים משעממים, הינכם מוזמנים לרפרף בתוכן שהבאנו לכם. בנינו לכם מתכון נהדר לאירוע מופלא שיישאר עם האנשים ויותר מזה בזיכרון שלכם.

אז איך מתכננים ארוע בעל משמעות ?

בהתחלה, כפי שמרביתכם מבינים, מאוד חשוב להחליט על גן ארועים במסגרת הכסף שעומד לרשותכם. אחרי שפרק זה נגמר מתחיל השלב הכיפי של לחשוב איך להפוך את האירוע לאחד ממליון. קחו לדוגמה בוק לבת מצווה דבר חשוב בכל שמחה! בנוסף על זה יש מאות חידושים שיש באפשרותיכם לכלול באירוע שלכם על מנת לשדרג אותו.

בתחום הקולינרי - בנוסף על בחירת תפריט "היי קלאס" שמתאים למכובדים שלכם, תמיד אפשר לשלב דברים סופר מגניבים כמו - בר ממתקים ומכונות שתייה. נושא נוסף חשוב בתחום הקולינרי הוא נושא השירות, מוטב לזכור שמזון איכותי ללא שירות מעולה לא ישאיר רושם אצל האורחים שהזמנתם ובטח לא ייצור את הרגשת ואפקט ה"אין דברים כאלה!" שלהם ייחלתם.

גזרת המוזיקה - כמובן גם כאן ישנו מבחר גדול של דברים מעולים שניתן לשלב ולהוסיף לאירוע שלכם על מנת להפוך אותו לערב בלתי נשכח - די גי' טוב, נגן נבל או שיר של הילד, אין גבול שמדובר בשמחות. איך שלא יהיה, אל תשכחו את סוגית הממון, כי זה מאוד קל לבחור ידוענית מפורסמת שלבטח תעלה לכם כמו עלותו של הערב.

אטרקציות לאירועים

יש מספר עצום של מגה אטרקציות שאפשר לשלב שללא ספק יוסיפו צחוק ושמחה לאירוע. בכל מקרה או בכל מצב שתבחרו חיוני מאוד שתזכרו מי הם האנשים המרכזיים שיגיעו לאירוע ועל פי זה להחליט על האפשרויות. במידה ומדובר ביום הולדת 15 לילד- יש אפשרות לשלב חידושים שמתאימים והולמים לנוער וילדים, כמו סימולטור, ו/או פינת אומן, ואם מדברים על מסיבת יום נישואין יש באפשרותכם להזמין שולחנות משחק או תא הקלטה .

כמובן שיש עוד מספר רב של רעיונות נוספים. בשוק האירועים בתקופה האחרונה יש הכל! גם אם החלטתם שאתם לא בונים על אירוע באולם אירועים מפואר ורק בפארק, בכל המקרים תוכלו לשכור את האטרקציות המגניבות ולמקמם בדשא בחצר שלכם או במרפסת.

אם עוד צצות לכם התלבטויות אחדות על הפקת ארוע הקליקו כאן. פשוט תנו לאחרים לדאוג!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה