יום חמישי, 16 באוגוסט 2012

סטרימינג מהיר וחלק


השרת לא פועל?


אם כבר בניתם אתר מקוון, שכרתם מעצב גרפי, הזנתם אליו תוכן והשקעתם בו כסף - זה הזמן לברר לגבי אחסון מקוון. כל אתר ברשת, מסחרי או פרטי, מוכרח להיות מאוחסן ע"ג שרת. שרת זהו מחשב חזק ביותר עם נתונים מרשימים שבאפשרותו ניתן לגבות כמות ענקית של קבצי מידע רוצים פרטים נוספים? לחצו על הקישור.

מציאת ספקית שירות זה לא דבר פעוט, ממש לא כל חברת אחסון היא רצינית, בדיוק בגלל זה חשוב לברר מספר פרטים -

שרתי החברה - ברשת ישנן לא מעט טכנולוגיות נפרדות, דפי אינטרנט נבנים בצורה שונה ולא כל שרת מתאים לגבות את אתרכם. צריך לשאול אם שרתי החברה יתאימו לכם.

האם זו חברה אמינה? - שרת ששובק חיים מזיק לאתרכם, על אחת כמה וכמה אם זה פורטל עסקי. כל שנייה בה האתר אינו באוויר המשמעות היא הפסד כלכלי. צריך לבחור בחברה רצינית, כזו שיודעת לתחזק את השרתים שהיא מחזיקה ולהתמודד עם תקלה אם קיים צורך.

גודל חבילת האחסון - כמה נפח אתם מחפשים לאתרכם? כמה זה יעלה? כמו בדילים אחרים שעושים, גם בזה לברר איזו תמורה אתם מקבלים ביחס לתשלום. יש לשים לב לנפח האחסון ומהירות גלישה.

שרת בחו"ל או בארץ - כל מי שמחפש מיחשוב ענן במחיר זול, עשוי להגיע למצב שבו מבזבז כסף על שרת באמריקה. שרתים כאלה פועלים לאט מאוד, הקצב של העברת המידע עלול להיות בלתי אפשרי ובמקרה של בעיה - לא בטוח שיהיה עם מי לדבר.

והדבר הכי חשוב - בדקו מראש עם החברה שיש גיבוי מלא של המידע שמעלים לשרת, עניין זה עשוי לחסוך לכם סבל מיותר.

ועכשיו מה עושים?

אחרי שביררתם את הנושאים החשובים הללו, זה הזמן לבדוק כמה שיותר הצעות מחיר. ככלות הכל, ודאי תרצו להיות בטוחים שהנכם זוכים לשירות מצוין שיבטיח לאתר שברשותכם גלישה חלקה.

עם כל המידע שכאן למצוא שרתי אחסון לפורטל שברשותכם לא תהיה עבודה קשה, קריאה נעימה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה