יום ראשון, 19 באוגוסט 2012

השירותים הניתנים ע"י שגרירות ניגריה

משעמם לך בארץ? בצעירותי, אחד מבני דודיי נסע לעבוד באוסטרליה שנה וחצי. כמובן שכולם דאגו לו ורצו שיחזור במהרה. בסוף, כשלבסוף הוא חזר, היו מאחוריו טיול מספק, קניות מכל סוג, חוויות מרתקות, וכסף לרוב. כ"כ קינאתי בו... בהשראתו, כמה שנים אח"כ הלכתי בעקבותיו, וכעת מתאפשר לי לפרט לכם כל מה שתרצו לדעת בנושא.

עבודה בין היתר.
היתרון בלעבוד במדינה אחרת הוא שאתה מקבל חוויה לחיים. בלי ספק, העבודה מאוד פיזית והימים ארוכים ומייגעים, ועדיין, בערב אתה חופשי, מכיר תרבויות שונות וחווה הרפתקות במדינה זרה במהלך זמן רב. וכל זה בלי שדיברתי על חשבון הבנק הנפוח שתרוויח בעבודה כזו. מעבר לכך, במהלך הביקור בחו"ל, יהיה באפשרותך להירשם ללימודי מקצוע עיוני כלשהו, ולהתנסות בו לקראת חזרתך הביתה.

ויזה לתאילנד


כדי להיכנס למדינה זרה, תיאלץ קודם כל להנפיק ויזת עבודה; כל מדינה והתנאים שקבעה לעצמה לגבי אירוח תיירים. לעתים, סוג הויזה הרלוונטית יתחלף בהתאם לאופי השהות, אבל לרוב, על מנת לסדר לעצמך ויזה - תצטרך להמציא תמונות דרכון, להוציא לעצמך דרכון ולקבוע תור עם השגרירות. מומלץ גם שתתעדכן עם שגריר המדינה המיועדת על תנאי הוצאת הויזה, ובכל זאת אתן מס' דברים שיוכלו להפיק תועלת:

לפעמים, את רוב נוהל הוצאת הויזה יתאפשר לך להשלים דרך אתר האינטרנט. כנס בהזדמנות לאתר הרלוונטי בשביל לחסוך התרוצצויות מיותרות.

השקע בהופעתך החיצונית; כמו בפגישה ראשונה, הרושם הראשוני הוא קריטי מאוד.

זכור להביא איתך תמונות מעודכנות לפספורט. היה ולא הספקת - יהיו פעמים בהן יהיה לך זמן להצטלם בחנויות צילום בקרבת השגרירות.

ודא שלקחת עליך כסף מזומן, לכל מקרה שיגיע.

זקוקים לעזרה? כנסו לאתר לפרטים נוספים.

במה אעבוד שם?


בהחלט, יש יוצאים מהכלל אך חשוב לציין, סוגי העבודה לצעירים בלי ניסיון - אינם רחבים מדיי, ויכללו בדר"כ עגלות במרכזי קניות או מוּבינג. אבל בכל זאת, בכל תחום תמצא - פלוסים משלו, הכל תלוי במדינה ויחס המעסיק הספציפי.

מוכרח לקבל אינפורמציה יותר ספציפית בנושאים כמו רילוקיישן? השאר כאן תגובה ואנסה לעזור לך באופן הכי מקצועי. בון וויאג'!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה