יום ראשון, 5 באוגוסט 2012

השקעות נדלן בחו"ל


השקעות נדלן

אחד המשפטים הקסומים ביותר בעולם ההשקעות הוא "תן לכסף לעבוד בשבילך". כמובן שאף כסף עוד לא עבד בשביל אף אחד הלכה למעשה, אבל השקעות נדלן הן אפיק השקעה מוצלח שיכול לגרום לכם לעבוד פחות קשה. אז מה זה בעצם אומר?

קצרה היריעה מלהכיל את כמויות המידע האינסופיות שנכתבו ושעוד יכתבו בנושא. בגדול, ניתן לכתוב שהשקעה בנדל"ן היא השקעה במבנים בציפייה לקבלת תמורה עתידית. בשוק הנדל"ן ניתן להשקיע במבנה לצורך מכירה שלו ברווח או השקעה במבנה לצורך השכרה שלו על מנת לדאוג לתזרים מזומנים קבוע. 

שיפוצים, כאב ראש והתשואה הנאה

שיפור איכות החיים הוא הדבר שעומד בראש מעייני כולנו. מי מאתנו לא רוצה לנהוג ברכב מודרני יותר, לחיות דירה מרווחת יותר וכל זאת תוך השקעה מינימאלית? ובכן, ישנו סיכוי לא רע שהתחום הזה הוא התחום שלכם. לעתים אנחנו יורשים דירה ולא בטוחים במה שאנחנו מעוניינים לעשות איתה. 

ובכן, במידה ואכן ירשתם דירה אתם יכולים או לשפץ אותה ולהשכיר, או לשפץ אותה ולמכור או לבצע את שתי הפעילויות ללא כל שיפוץ. אנשים רבים נמנעים מלהתחיל את תהליך השיפוצים כיוון שהם מעוניינים להימנע מכאב הראש, מעבודה מול קבלני שיפוצים ואנשי מקצוע שונים וכיו"ב, אך דעו לכם שהשקעות נמוכות יחסית יכולות להניב פירות, כלומר תשואה גבוהה. 


בצורה כזו ניתן להשקיע למשל 20000 שקלים בשיפוץ, בצביעה ובהחלפת חלונות, דלתות ותיקוני אינסטלציה למשל ולדרוש עבור הדירה, 1500 שקלים נוספים לחודש ואף יותר מכך. בחישוב מהיר תראו שתוך פחות משנתיים תוכלו להחזיר את ההשקעה וליהנות מתזרים מזומנים רציני יותר. הדבר נכון גם בנודע למכירת דירה. דירה משופצת יכולה להניב עבורכם רווחים גבוהים מאוד יחסית לדירה שלא שופצה. ועלות השיפוץ יכולה להיות זניחה ביחס לרווח העתידי. 

במידה ואתם שוקלים לצלול למים העמוקים של השקעות נדלן, כדאי שתתחילו בלקיחת מספר קורסים בנושא. כיום ישנן סדנאות נדל"ן רחבי הארץ שיפתחו לכם צוהר לעולם מרתק ורווחי זה שיותר ויותר ישראלים שולחים את ידם בו. אז נכון, הכסף לא יעבוד עבורנו, אבל אנחנו נרוויח הרבה יותר תמורת העבודה שלנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה