יום שלישי, 24 בינואר 2012

המלצות על מתנה לילד

איך גורמים לה להתרגש? גרום לה לבכות מרוב אושר. ברצוני להסביר לכם על משהו שקניתי לבת זוגי לפני כמה חודשים, וכנראה שהייתה זו ההפתעה המושקעת ביותר שהענקתי למישהו מעולם. אותה זה ריגש, ואנחנו זוג צמוד בזכות המתנה הזו.

קטן או גדול?
בזמן שחיפשתי עבורה מתנה באמת מיוחד בדקתי באינספור חנויות למתנות, הסתובבתי נון סטופ והזעתי. רציתי רק למצוא משהו מיוחד ומושקע, ולא סתם מתנה מהמדף. אח"כ הסתבר לי שהפיתרון הטוב ביותר קיים כבר תקופה. "מה?" אתם שואלים? מתנה לילד.

כל הנושא של שימוש בתמונות אישיות לא נחשב למתוחכם באופן חריג, אך עם זאת מרבית האופציות שקיימות בתחום - הופכות את הקונספט למבדר ורדיקלי. היה והחלטתם על להגדיל תמונה מסויימת על בד, או בהדפסת התמונה על גבי פאזל - התוצאה מבדרת ומרגשת. אתם מוזמנים לבדוק על בת זוגכם. שתפו אותי בחוויות שלכם - בסוף המאמר. אם אקבל תגובות, אשמח לתת לכם עוד עצות בנושא מתנות ליום ההולדת.

כמה שיותר מקורי.
באופן לא מפתיע, הרעיון הבנאלי ביותר הוא להשתמש בתמונה של שניכם. אני לא אשקר, זה בהחלט עובד, וזו שיטה בדוּקה לגרום לה להתלהב ולגלות המון אהבה, ולמרות כל זה אני אעדיף משהו מקורי יותר; ציור מיוחד של חוף בו חגגתם, ההופעה בה הכרתם לראשונה, ואפילו אעיז להציע תמונה שלה מהחטיבה. בחרו את הצילום במחשבה יתרה, שלא יתעורר בטעות ויכוח קשה.

מספר סוגי האפקטים שתוכלו להוסיף לקולאז' הוא גדול מאד. בחירת האפקט הנכון גם היא מטלה די מסובכת, ובשביל זה יוכלו לסייע לכם מוכרים בחנות שיתנו לכם טיפים. את חלק מהתצלומים לא תוכלו להגדיל עקב הגודל, או משהו דומה. ולכן, מומלץ לבחור מספר תמונות שונות, קחו לתשומת הלב.

עוד בנושא מתנות.
כמו שנכתב, מתנות מהסוג הזה לא מפספסות, בייחוד כשהן נרכשות באופן ספונטני לכבוד יום השנה. אנא שלחו לי עוד רעיונות כלשהם עבור הפתעות מקורית, הגיבו לי בבלוג, וספרו לכל המתעניין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה