יום רביעי, 25 בינואר 2012

חיפוש הדפסה על קנבס חיפה

היא לא תוכל להישאר אדישה. מתנה כזו לא מחליפים. הרשו לי לפרט לכם על שי מסויים שקניתי לזוגתי שתחייה לפני כמה שנים, ואין לי ספק שהייתה זו המתנה היפה ביותר שהענקתי למישהו. היא התלהבה והתרגשה, ואנחנו זוג צמוד בעקבות המתנה הזו.

לחשוב בגדול.
בזמן שחיפשתי עבורה מתנה התרוצצתי בכ"כ הרבה חנויות פרחים ומתנות, ממש התאמצתי וזה שיגע אותי. חיפשתי בכל הכוח משהו מושקע במיוחד, ולא סתם איזה זר פרחים מסכן. בשלב מסויים הבנתי שמה שחיפשתי היה מתחת לאפי. זה כמובן היה הדפסה על קנבס חיפה.

הרעיון המקורי של הסבת תמונות אינו מתוחכם ברמת העיקרון, אך עם זאת מרבית האופציות האפשריות - מעניקות לו נופך מגניב ומהפכני. בין אם תבחרו בהגדלת תמונה מסויימת לגודל ענקי, או להדפיס תצלום על גבי בובה - אתם תהנו מהתוצאה. בידקו בעצמכם על חברה שלכם. אשמח לקרוא את התגובות - במסר פרטי. אם יהיו תגובות, אתן בשמחה עוד מידע בעניין הדפסה על קנבס מחיר.

תחשבו מחוץ לקופסה.
באופן לא מפתיע, הרעיון העתיק ביותר הוא לעשות שימוש בצילום יפה שלם. לא אשקר לכם, השיטה הזו עובדת, וזו דרך בטוחה להוציא ממנה דמעות ולגלות המון אהבה, אך למרות זאת אני אישית מעדיף משהו יותר מקורי; ציור שמן של עיר בה ביקרתם, המסעדה בה נישקת אותה לראשונה, ואפילו אעז להציע תמונה שלה מהחטיבה. בחרו את התמונה במחשבה רבה, שלא תיצרו ריב לא יפה.

מאגר האפקטים שאפשר להוסיף לתמונות הוא רב מאוד. התאמת אפקט היא בתכלס מטלה די מסובכת, אבל בשביל זה תוכלו למצוא עובדי החנות שיוכלו לסייע. חלק מהתצלומים בלתי אפשרי להדפיס בגלל גודל התמונה, או משהו אחר. בעקבות זאת, רצוי לבחור כמה תמונות, לכל מקרה.

יש גם הדפסות.
אז כמו שכתבתי, מתנות מסוג זה הן תמיד שוות, בייחוד אם הן נרכשות בספונטניות סתם באמצע השבוע. אתם מוזמנים לפרט רעיונות חדשים למתנות מקוריות, ספרו לי כאן, והפיצו את הבשורה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה