יום שני, 30 בינואר 2012

איך עוברים בגרויות בתנך?

ההורים מתעקשים שיהיה לכם תואר ראשון? מרגישים שאתם מסוגלים ליותר?

הגיוני לומר כי בימים אלה, תעודת בגרות טובה היא אינה מחייבת כדי להתקבל לעבודה, ובעיקרון לא ממש מרמזת על חכמה, אך עדיף שתוציאו ציון טוב, מפני שהדבר מהווה עניין טרביאלי בקוה"ח, ולרוב גם חובה בכדי להתקבל בהצלחה ללימודים אקדמאיים. מעוניינים באינפורמציה על בגרויות חורף 2012? המשיכו בטקסט.

איך בעצם עושים את זה?
ככל שיותר זמן עובר לאחר שסיימתם בית ספר - ככה יותר קשה להוציא תעודת בגרות. מהסיבה הזו, קל יותר שתפתחו בתהליך הכי מהר שאפשר. קיימים בארץ המון בתי ספר שאפשר להירשם אליהם. מידע נוסף על מכונים כאלה ניתן למצוא בקלות בגוגל ושות'. אם אתם בסדיר, בקבע, או שהשתחררתם מהצבא לא מזמן, תוכלו לקבל מגוון הנחות והטבות על מגוון תכניות לימוד.

רק זכרו שאתם לא ילדים, אנא מכם, קחו את כל הנושא בכל הרצינות והתנהגו בבגרות, שלא כמו ילדים; בעיקר כעת, כשאתם יודעים איזה כיוון רצוי לעתיד שלכם, ויש לכם יותר מידע על נושא אפשרי.

מה לגבי בחינה פסיכומטרית?
הציון הפסיכומטרי בנוי בצורה שונה מזה של מבחני הבגרויות. למבחנים הפסיכומטרים משקל רב יותר ממשקל ציוני הבגרות, מה גם שהבחינה כשלעצמה קשה יותר, על אף העובדה שהמבחן הפסיכומטרי לא משקף את חכמתכם. הציון הפסיכומטרי שלכם בודק יותר את איך אתם מתפקדים תחת מצבי לחץ, את הזכרון שלכם וכמה הראש שלכם מסודר.

למרות כי הצלחתם להוציא תוצאה לא גבוהה במועד הראשון - זה לאו דווקא אומר שאין לכם שכל, פשוט שהפעם לא יצא טוב; כמו בטסט על אוטו, הרוב נכשלים לעשות את המקסימום ולהוציא את הציון המתוכנן על הניסיון הראשון. תמיד תוכלו לגשת לעוד מועדים בעתיד, כל עוד זה מתאפשר מבחינת מצב כלכלי וכוח סבל גדול מספיק לעבור את המבחן שוב. את התוצאה הגבוהה יותר שתתקבל - אתם לוקחים איתכם 7 שנים.

עתה, אחרי שקראתם עוד אינפורמציה על נושאים כגון בגרויות בתנך, ובמידה וכבר ידוע לכם מה מעניין אתכם ובאיזו עבודה אתם מעוניינים, זה הזמן להשתמש במידע הזה לטובתכם האישית: הירשמו לאחד הקורסים, הצליחו במבחנים, ותנו לעצמכם טפיחה על השכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה