יום שלישי, 24 בינואר 2012

טיול לצעירים שתרוויחו ממנו

חוויית העגלות שלי בארה"ב. לפני כ20 שנה, אחד מאחיי הגדולים טס כדי לעבוד באמריקה במשך שנה שלמה. ההורים דאגו וקיוו שיחזור במהרה. לבסוף, כשלבסוף הוא חזר, הוא כבר סיים טיול מספק, קניות מהכל בערך, הרפתקות מסוגים שונים, והרבה כסף. הקנאה שיגעה אותי... בהשראתו, לאחר שירותי הצבאי עשיתי טיול משלי, ובשלב זה בחיי נפלה בידי הזכות לכתוב עבורכם על חוויותיי על טיול לצעירים.

לא רק עבודה
הפלוס של עבודה מחוץ למדינה הוא שקיבלת גם טיול בפני עצמו. אמת, העבודה מאוד קשה והימים ארוכים ומתישים, אך בערבים אתה חופשי, סופג תרבות חדשה וחווה חוויות מרתקות ביבשת אחרת תקופה יחסית ארוכה. כל היתרונות הללו, בלי שכתבתי על הרווח הפיננסי הגדול שמרוויחים. מעבר ליתרונות הללו, בתקופת השהות שלך מחוץ לארץ, תוכל, בתנאים מסויימים להתחיל בלימודים של מקצוע כלשהו, ולהתנסות בו בטרם תחזור הביתה.

רצית לקרוא על ניו זילנד טיול? כל הפרטים - מייד.

מה חשוב להכין?


בכדי לעבוד בחלק מהמדינות, תצטרך להנפיק ויזה; כל ארץ ותנאיה הספציפיים לגבי כניסת תיירים. כמובן, אופי הויזה ישתנה באופיו בהתאם למטרת שהותך, אך כמעט תמיד, כאשר תצטרך להנפיק ויזה כזו - תצטרך להביא איתך תמונות, להוציא דרכון ולקבוע תור עם הקונסוליה. עדיף עבורך שתתעדכן לפי שגריר המדינה המיועדת על דרישות הוצאת הויזה, בכל אופן, הנה כמה טיפים כלליים שעשויים לעזור:

הרבה מפרוצדורת הוצאת הויזה אפשר לבצע על ידי אתר השגרירות. ברר בפורטל של השגרירות כדי לחסוך בזמן.

השתדל להיראות מכובד; כמו בראיונות עבודה, הלוּק שלך הוא סוּפר-חשוב.

זכור לקחת תמונות פספורט עכשוויות. אם שכחת - במקרים מסויימים יתאפשר לך להנפיק תמונות כאלו בחנויות צילום אשר בסביבה הקרובה.

ודא כי יהיה עליך קצת כסף מזומן, שיהיה עליך.

במה אוכל לעבוד?


אכן, בחיים יש הפתעות, ועדיין, תחומי העבודה המוצעים לאזרחי חוץ - אינם רחבים במיוחד, ולרוב יכללו מוצרי ים המלח ומוּבינג. ואעפ"כ, בכל ענף - יתרונות מסויימים, לפי המדינה ובית העסק המסויים.

מוכרח אינפורמציה ממוקדת יותר בתחום?הגב לי פה ואשתדל לענות בהקדם האפשרי. דרך צלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה