יום שלישי, 24 בינואר 2012

מחירון חלונות אלומיניום וזכוכית


ככה מכניסים אור הביתה:

יש כאן מישהו שלא ראה כיצד תמיד אנשים מקבילים בין בנייני מגורים לבין קופסאות מלבניות? כשמהרהרים בזה, מבינים מאוד מהר שהאנלוגיה לא כלכך תלושה מהמציאות; הקירות האטומים והמרחב המוגבל כנראה עושים את שלהם, ואם לא תטרחו להתקין חלונות, אז הבית באמת יהפוך לקופסא אחת גדולה שלאף אחד לא יהיה חשק לגור בקרבה.

תריס וניציאני מחיר - חשוב ביותר
למה שמישהו ירצה לשבת בבית בלי לדעת אם יש אור בחוץ? בלי לראות קרני שמש? בלי להקשיב לקולות שבחוץ?

בית מגורים ללא חלונות, זה גם בית בלי אור ושמחה, לפיכך צריך להתקין חלונות כדי שיפיחו קצת חיים בבית שלכם. חשוב שתדעו שמס' קטן מידי של חלונות אלומיניום בבית, התקנת חלונות זעירים, יכולים להפחית משמעותית את אור השמש שבדירה.

מה לגבי תריסים?
כאשר מתעסקים עם רכישת חלונות, חשוב להזכיר גם וילונות ותריסים. תריסים ונציאנים מעץ, תריסים רומאיים - זה בכלל לא משנה מה רוכשים, העיקר לא לשכוח לגביהם. באמצעות תריס על החלון, ניתן לווסת את האור בבית, ובעיקר למנוע מקרים בהם יש שמש ישירה וחום אימים.

אסור לשכוח שחלון יכול להיות לעיתים מוקד משיכה של גנבים סקרנים, מהסיבה הזו מומלץ לברר אופציה של סורגים מתקפלים או קבועים בשביל מיגון. חלון אלומיניום ממוגן, הפעלת אזעקה וכל מיני שיטות פשוטות יכולות בקלות לגרום לפורץ התורן לדלג על ביתכם ולהמשיך לבית אחר.

מחירון חלונות אלומיניום - כל-כך הרבה אפשרויות
היום ניתן להגיד בכנות שחלונות הבית הם לא רק צורך פונקציונאלי, כי בסופו של דבר הם מהווים בעצמם חפץ דקורטיבי בכל מובן. יש אפשרות להתקין מס' חלונות לשם עיצוב חדרי הבית, ולא רק לצורך הארתו. חלונות ויטראג', למשל, מוסיפים לעיצוב, ובמהלך השקיעה והזריחה, כשהאור מסנוור, הבית כולו מואר בקרניים חלומיות.

בשביל עוד מידע על חלונות בלגיים מחיר, היעזרו במאמר שכאן. האתר הזה http://www.ttcc.co.il/ מכיל דברים חשובים על חלונות וסורגים. תתחדשו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה