יום שלישי, 24 בינואר 2012

השלמת בגרויות בקלות

כולם כבר עשו פסיכומטרי? רוצים גם להיות סטודנטים?

אפילו בתקופה זאת, הוצאת תעודת בגרות היא לא תנאי מחייב עבור קבלה לעבודה טובה, ובגדול לא בדיוק מעידה על חכמה, למרות זאת עדיין כדאי שהציונים שלכם יהיו טובים, מאחר וזה נראה טוב יותר בקורות החיים שלכם, ולפעמים אפילו חובה כדי להתקבל בהצלחה ללימודים אקדמאיים. מעוניינים לדעת עוד על שיפור בגרות? אנא המשיכו לקרוא.

אז איך משלימים בגרויות?
ככל שתחכו יותר זמן לאחר שסיימתם תיכון - ככה יהיה לכם יותר קשה להוציא בגרות מלאה. מהסיבה הזו, כדאי להתחיל את התהליך בהקדם האפשרי. ניתן למצוא מספר גדול של מכונים מקצועיים שתוכלו להיעזר בהם. אינפורמציה נוספת על מוסדות אלו אפשרי למצוא בלי בעיה בגוגל וכיו"ב. היה ואתם חיילי סדיר, קבע, או שהשתחררתם מהצבא לא מזמן, תוכלו למצוא הטבות והנחות מסויימות על שלל תכניות לימודים.

שימו לב שאינכם ילדים, לכן , קחו את זה ברצינות יתרה והפסיקו לנהוג כמו תלמידי בי"ס; עכשיו, כשיותר ברור לכם מה בגדול טומן בחובו עתידכם, ואחרי שקיבלתם מושג יותר נרחב על נושא כגון השלמת בגרויות.

ומה דעתכם על הציון הפסיכומטרי?
הפסיכומטרי בנוי בפורמט שונה לגמרי מהמבנה של מבחני הבגרויות. לפסיכומטרי יש משקל יותר גדול מלזה של ציוני בחינת הבגרות, מה גם שהבחינה כשלעצמה קשה יותר בכמה רמות, למרות שבחינה זאת לא משקפת את רמת חוכמתכם. ציון הפסיכומטרי בוחן את הדרך בה אתם מתמודדים בעת מצבים מלחיצים, את הזכרון לטווח הקצר ואיך אתם מנהלים את סדר העדיפויות.

גם אם קרה מצב בו נבחנתם וקיבלתם תוצאה לא מספקת במבחן הראשון שלכם - זה לאו דווקא אומר שאתם לא מספיק טובים, אלא שהפעם זה לא הסתדר; כמו בדייט ראשון, רוב האנשים לא יצליחו להוציא מעצמם את המקסימום ולהוציא ציון מכובד על הפעם הראשונה. תמיד יש אפשרות לגשת לבחינות נוספות, במידה ויש לכם מספיק כסף וסיבולת לגשת למועדים נוספים. את התוצאה הגבוהה יותר שתתקבל - ישמרו לעם ל-7 שנים.

בנקודה זו, אחרי שקיבלתם קצת יותר מידע על נושאים כגון שיפור בגרויות, ובהנחה ואתם יודעים בבטחה מה אתם רוצים ללמוד ואיזו עבודה תאחלו לעצמכם, הגיע הזמן שהידע הזה ינוצל עבור עצמכם: הירשמו לקורס, שפרו את הממוצע שלכם, ועשו את אמא מאושרת!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה