יום רביעי, 25 בינואר 2012

לימודים רפואה משלימה בדרום


עוד לא החלטתם מה ללמוד? טרם הספקנו להתבגר המשפחה והחברים מטפחים ציפיות גבוהות לגבי עבודתנו העתידית. עוד בגן אנו מתבקשים לענות מה היא עבודת החלומות שלנו? אנו מתוודעים כך לעקרון שטוען שלהתקבל לעבודה טובה חשוב יותר מדברים אחרים, ואלו ששוקדים ולומדים קוצרים הצלחה.

הצורך בלימוד תמיד רודף את מחשבתינו, זה מה שדוחף אנשים רבים בגילאי ה-40 מחליטים לפנות וללמוד מכללה רפואה משלימה. כצעירים אחרי צבא שרק מתחילים לתכנן את הקריירה, או אם אתם עומדים לפרוש ומחפשים שינוי.

ומה לגביך? כדברי הקלישאה, אנו לעולם לא מפסיקים ללמוד דברים חדשים, ועל אף שזו קלישאה, היא בדרך כלל לרוב מבוססת על האמת.

זו הסיבה שמוסדות לימוד פורחים – המוני בני ישראל שואפים למצויינות בכל מיני תחומים: קורסים ליעוץ השקעות, מחשוב, לימודים רוחניים, לימודי שפה שניה ואף שלישית להעשרה, לימוד פסיכומטרי ועוד ועוד.

כבר החלטתם מה מעניין אתכם? האם לימודים רפואה משלימה? אפשר לעשות הכל!

עד לפני עשרים שנה בערך, אם רציתם ללמוד משהו אנשים נאלצו להכנס לחברה המתאימה, ללמוד במהלך העבודה, לצבור ניסיון רב ולעשות לאט את דרכנו במעלה סולם הדרגות – דרך שדרשה המון נחישות ומזל.

מאז הדברים השתנו כל אחד מסוגל להירשם ללימודים ולהתחיל ללמוד את התחום מהבסיס, ולצאת לעולם, מצוייד בידע עם דיפלומה ביד, כאשר הטובים מוכיחים את ערכם בשטח.

בואו למצוא את כל התחומים ובתי הספר הטובים ביותר. לימודים יסייעו לכל אחד לשפר את עצמו הן ברמה אישית והן ברמה מקצועית, ועכשיו יש הזדמנות לכל מי שמעוניין לקחת אחריות על גורלו. יום נעים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה