יום שני, 30 בינואר 2012

הובלת רהיטים בדרום


מפנים אתכם מהבית? עוברים לפנטהאוז? מעט מאוד אנשים גרים כל חייהם באותה שכונה. רוב לא מבוטל של אנשים רוצים להחליף מקום מגורים מספר פעמים במשך חיים שלמים. העברת תכולת הדירה נתפסת כ פרוצדורה מתישה. הטקסט שלפניכם יתן לאלו שהחליטו לעבור בזמן הקרוב, ובו תוכלו לקרוא על מספר נקודות למחשבה על הובלת רהיטים.

לא הכל שחור


חשבו על היום שאחרי המעבר. חלק ניכר מהאנשים עוזבים את הדירה למקום חדש מסיבה משמחת כגון קניה של בית באזור טוב יותר או כשרוצים לשפץ דירה קיימת. אין ספק, המעבר הינו שלב מעייף נוסף בדרך אבל גם אותו אפשר לעבור ללא נפגעים.

כל הנתונים למעבר מזורז וללא כאבי ראש


התכוננו מראש, ערכו בדיקה של אופציות להעברת הרכוש שלכם מספר שבועות לפני המעבר. באמצעות הבדיקה תמנעו מהוצאות מיותרות ותהיו ערוכים ליום הובלת הבית בצורה חלקה.

אין מספיק זמן לארוז? כיום תוכלו למצוא מגוון רחב של חברות המספקות שירותי אריזה לצד ההובלה. צוות אורזים מנוסים יגיע לדירה מספר ימים לפני יום העברת המשרד בכדי לארוז תכולת הבית שלכם.

במידה ונקלעתם למצב שמבקשים מכם לפנות את הבית לפני התאריך בו נותנים לכם להכנס למשרד אליו אתם עוברים אין מה להכנס ללחץ! בכל רחבי הארץ פועלים אתרים המשמשים לאחסון תכולת בתים. המחסנים ניתנים להשכרה לשבועיים אך ניתן למצוא גם אחסון ליותר זמן ואפילו בתעריף נמוך יותר.

לא חוסכים באמצעים על איחסון תכולת דירה


במידה ואתם אורזים את תכחות הדירה או שקיבלתם החלטה לשכור את שירות חברת ההובלות למטרה זו יש להקפיד לארוז את חפציכם בהקפדה מירבית בכדי שיגיעו בשלום לביתכם החדש. לא היה מסב לכם אושר לדעת שפסל הסברובסקי שדודה רבקה השאירה לכם לאחר מותהישבר בטלטלות הדרך, נכון?.

לא חוסכים על חברת הובלות איכותית, לא כל בעל ואן יוביל את חפצכם בבטחה. הובלת חפצים מיוחדים כגון: מקפיא, מכונת כביסה וכדומה דורשים מיומנות גדולה. בנוסף, יש חפצים כמו: שידות ארונות הזזה שידרשו פירוק והרכבה. מסיבה זו, יש לבדוק שהמובילים שלקחתם מסוגלים לכך. עבודה זו תביא לתוספת מיוחדת.

אמדו את דלתות החדרים בדירה הנוכחית ובדירה אליה עוברים. במידה ואתם רואים שהמדרגות מפותלות מדי יש מצב שתזדקקו להוסיף השכרת מנוף.

יש לכם אפשרות לשכור שירות מנוף מחברה בנפרד אך הדרך הטובה יותר היא לטלפן ולבדוק אם חברת ההובלה שאותה שכרתם לביצוע העבודה עובדת עם שירותי מנוף, כך תחסכו כסף רב. יש מצבים כדאי להשתמש במנוף, גם כשיש אפשרות בלי. השימוש במנוף יחסוך דפיקת החפצים בזמן החפצים בדרך.

צריכים מידע נוסף? צריכים המלצות?
הכנסו עוד היום לפורטל בו תוכלו לקבל מחירים, הצעות, פרטים וטיפים מנותני שירות בכל הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה