יום שלישי, 24 בינואר 2012

להקות לבר מצווה או חינה


אירוע מהאגדות

כיצד יוצרים אקסטזה במשתה? ללא כל שמץ של ספק זו אחת מההתלבטויות הרציניות שכל מארגן ארוע מחפש מידע לגביה בזמן ארגון הערב המיוחד שלו. לסוגיה זו אין תשובה חד משמעית, עם זאת היום יש מגוון דרכים שאפשר באמצעותן להרים את הערב ולשדרגו לבלתי נשכח וליותר מסתם מסיבה שיגרתית .

אז איך אפשר לעורר רושם בערב שלך? התשובה היא להקות לבר מצווה

יש לא מעט דברים ושיטות שבאמצעותם ניתן לעשות את הארוע שלך לבלתי נשכח, אך תחילה חשוב מאוד לחשוב אילו אלמנטים הכי מרכזיים עבורך במסגרת הסכום העומד לרשותך, האם הכי חשוב לך זה התפריט או דווקא האפקטים המיוחדים? על אילו אלמנטים אתה וכלתך תסכימו להתפשר במידה והתקציב ייגמר?

מעבר לדברים השיגרתיים שתמיד רואים במסיבות, יש מאות חידושים שהגיעו בתקופה האחרונה והופכים לשכיחים יותר ויותר. מה למשל? דוכני אוכל מיוחדים, עמדות מולטימדיה ועוד. אבל בלי קשר לאפשרות שתבחר קריטי שתזכור שבסופו של עניין יש גם אורחים מכובדים, לכן חשוב מאוד שתקלע למכנה המשותף הגדול.

מופע כנריות - אחלה התחלה

מעבר להחלטה על מתחם האירוע, שללא ספק היא חשובה ומרכזית, מומלץ בחום לחשוב על המתאבנים בארוע. בעיקר אם מדובר בחתונה יוקרתית או בכלל באירוע עיסקי , דברים אלו הם חשובים ביותר ואי לזאת, אף רצוי לחשוב עליהם מספיק זמן מראש.

התפריט שיוגש באירוע הינו המרכז של הערב ולרוב הוא העניין הכי קריטי למרבית האנשים. טרם בחירת המנות והקינוחים הכרחי לחשוב מי הם רוב המוזמנים. נערים או אורחים בוגרים יותר? הלוא לכל אחד נכון לבחור את אותו אוכל ומעבר לכל ספק לא כל מנה ראשונה שמגישים בבר מצווה תתאים לחתונה אקסקלוסיבית.

המוסיקה באירוע היא בלי כל צל של ספק מרכזית, הרי היא תשפיע ותקבע אם הארוע יהיה "עוד אירוע" או מעולה. בתום האירוע אם כל הצעירים יוצאים מזיעים ועם חיוך אז הדי'י ג'י היה מעולה. כדאי לחשוב גם על מוזיקת הרקע באירוע, ישנם מארגנים שפשוט מניחים לאחראי המוזיקה להחליט על השירים לארוע, אבל אם נושא זה באמת חשוב לך כדאי מאוד שתכווין בדיוק למה שחשוב לך.

לבסוף, אם עדיין צצות התלבטויות נוספות בקשר להפקת האירוע ואתה צריך אינפורמציה מקיפה יותר, כדאי שתבדוק עם לקוחות קודמים או תבדוק באתר שלנו ותחשוב עם עצמך על דברים אטרקטיבים שעושים בארוע וזאת ע"מ שתיהיה מסופק מההחלטות שתקבל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה