יום שלישי, 24 בינואר 2012

תיקוני אינטרקום בכל שעה

אם העסק שלכם נמצא באזור מוכה פשיעה, כנראה שיהיה לכם עניין בכל המידע שתקבלו בטקסט הקרוב. אפילו במקרה ובינתיים עוד לא פרצו לכם לדירה, אולי בכל זאת אתם תהיו חייבים תיקוני אינטרקום.

מדינת אזעקה!
גם האנשים אשר מתגוררים בסביבה נעימה יותר - זקוקים למיגון; התפרצויות לרכבים לא מוגנים ומחסנים קורות בכל שעה בכל הארץ. כיום, כל אדם מכיר סיפור על מישהו שרכבו נפרץ גם באזור "טוב". הודות לטכנולוגיה היומיומית, קמו מספיק תגליות ושדרוגי אבטחה שלא יוציאו מכם יותר מדי מאמצים פיזית ופיננסית.

אבטח את רכבך
אתם חייבים לדאוג להגנה לרכב, גם בצורות טריוויאליות, כמו אינטרקום או קודן, משום שאין אפשרות לדעת מראש מה יקרה ומתי. אי אפשר להיתקע באוטו או לידו מדי יום ביומו. גם אם אתם נמצאים ברכבכם או ליד, לטובתכם עדיף שלא תנסו כלום עם שודדים נרקומנים. מוטב שלא תפריעו להם וליידע את הביטחון. לא חסרים פתרונות מיגון שיתריעו לשירותי הבטחון גם ללא עזרתכם.

בעלי המשרדים שבינינו יצטרכו לחשוב על הגנה לבית העסק ולאבטח את כל מידע חסוי החיוני למשרדם, דוגמת מצלמות תרמיות או גלאי זעזועים. בידקו באינטרנט קודן לדלת ותראו בעצמכם את המגוון הקיים.

הגנה כללית
בעידן המידע, כולם דואגים לטוויטר, דואגים למחשב, ומשתמשים בקודים אישיים בכל מהלך היום. אתם מאבטחים עצמכם מבלי לשים לב, זאת למרות חומרת האבטחה. אפילו אם הדבר קשה ויקר, ברור שחובה למגן את ביתכם ורכבכם, שמכילים בבירור יותר מאשר חשבון הפייסבוק שלכם. הוציאו לפועל את האינפורמציה שקיבלתם מטקסטים כמו זה ומכל מקור אחר, והעלו בדרגה את האבטחה על משרדכם וביתכם. כל תכשיט ובני המשפחה מוכרחים להיות מאובטחים! אז אחרי שקראתם עשו משהו בנדון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה