יום רביעי, 25 בינואר 2012

על רשלנות רפואית עורכי דין ועוד


מי יכול להיות עורך דין? מהי חתימת נוטריון?

איש לא רוצה להיות במצב הזה, ברם ישנם מקרים בהם כולנו רוצים להתייעץ עם עורך דין. זה יכול לקרות בשל גירושים קשים ויכול להיות אפילו בשל עניינים עסקיים. בשביל מצבים מהסוג הזה תמיד כדאי למצוא לכם עורך דין חכם!

מה שחייבים לדעת על על עולם המשפטים.

יש בנמצא משרדי עורכי-דין רבים בישראל, והם באים במגע עם תחומים רבים; דיני ירושה, הוצאה לפועל, דיני משפחה וייצוג בבתי המשפט. עניינים משפטיים מתייחסים כמעט אל כל נושא בחיים שלנו, בגלל זה, ניתן לנחש שמתישהו בעתיד נזדקק לעורך דין מנוסה.

מה תפקיד הנוטריון? צריכים קצת מידע מועיל בנושא רשלנות רפואית עורכי דין?
אנשי נוטריונים הם בעצם עורכי-דין לכל דבר עם הסמכה של ועדת הנוטריונים להעניק שירותים בעניינים מסויימים. באיזה מקרה אנשים חייבים נוטריונים? סתם לדוגמא, כאשר אתם מנפיקים דרכון גרמני, אין ברירה אלא קודם כל להראות מספר מסמכים רלוונטיים מתורגמים. לא כל סוג תרגום יכול להתקבל, שהרי צריך להציג רק תרגום נוטריוני מקצועי. עוד דוגמה, אם אתם עומדים לקחת הלוואה, ההליך מצריך להשיג חותמת נוטריון.

לא יודעים איך לבחור עורכת דין? איך עוד אין לכם עורך דין ביטוח?
בחיינו יש איזושהן בחירות גורליות - המדינה בה נחיה, שמות הילדים והכי חשוב, העו"ד שיסייע לנו במקרה הצורך.

מתחילים בחיפוש עורך דין? דרך טובה היא לחפש המלצות חמות מחברים וקרובי משפחה. המלצות כאלה הן הכי כנות, וכך תוכלו להיות לגמרי בטוחים שלא מרמים אתכם.

אם אנו נפגשים לראשונה עם משרד של עורכי דין, חובה לוודא אם הוא בכלל מתמחה בתחום רלוונטי. לא כל עורכי הדין מנוסים בכל סוגי השירותים המשפטיים.

למידע חשוב על שירותים משפטיים בישראל, אתם מוזמנים להיכנס לאתר. שהכל יעבור בצורה חלקה!

תגובה 1:

  1. הבנתי ממכר שכדי לפתוח בתביעה של רשלנות רפואית עורכי דין זקוקים לחוות דעת רפואית משפטית שעולה ללקוח כ-10000 ש"ח. האם זה נכון? ואם כן, כל זה קורה לפני הייעוץ, כלומר ייתכן שלקוח יוצא מכיסו סכום כזה ובסופו של דבר יגידו לו שלא כדאי לתבוע?

    השבמחק