יום רביעי, 25 בינואר 2012

מחיר הובלה קטנה


החלטתם שאתם חייבים שינוי? עוברים לדירה חדשה? חלק מהאנשים מתגוררים כל חייהם באותו חלק של הארץ. בקצב החיים של היום אנו מעוניינים לעבור מדירה אחת לשניה כמה וכמה פעמים בתקופה קצרה. יש הרואים מעבר דירה תהליך ארוך ומעייף. הטקסט הבא אלו מכם שעוברים בית בחודש הקרוב, ובו תוכלו לקרוא על כמה עצות על מחיר הובלה.

כל שינוי הוא לטובה


זכרו מאיזו סיבה אתם עוברים. חלק גדול מהאנשים עוברים דירה מסיבה טובה של מעבר לבית פרטי חדש ומרווח או שהסתיימו עבודות השיפוצים. אין ויכוח, המעבר הוא שלב מתיש נוסף בדרך אבל גם אותו ניתן לעבור בחיוך ובקלות.

כל הדרכים האפשריות למעבר דירה קל, מהיר וללא כאבי ראש


היו ערוכים, עשו בדיקה של אפשרויות להעברת הרכוש שלכם מספיק זמן לפני. באמצעות הבדיקה תמנעו מהוצאות לא צפויות ותוכלו להתכונן ליום הובלת העסק בצורה .

לא מוצאים דקה לארוז? כיום קיימות בתחום מגוון חברות שיכולות לתת שירות אריזה בנוסף לשירותי ההובלה. צוות אורזים יגיע אליכם מס' ימים לפני יום העברת המשרד כדי לארוז בקופסאות את תכולת הדירה שלכם.

אם קרה ועליכם להתפנות מבית העסק לפני היום בו מתאפשר לכם להכנס לבניין אליו אתם עוברים אל תחששו! באזורים שונים של הארץ באפשרותכם למצוא כמה אתרים שכל מטרתם אחסון ציוד. המחסנים ניתנים להשכרה לשלוש שבועות אך תוכלו למצוא גם אחסון לטווח הארוך וזאת אף במחירים זולים יותר.

לא להתפשר על מחיר הובלות


אם אלו אתם שאורזים את הדירה או שהחלטתם לקחת את שירותי חברת הובלה כדי שיארזו חשוב לארוז את החפצים שלכם בדקדקנות אם אתם מעוניינים שהם יגיעו בשלום לבית החדש. לא הייתם רוצים שהסרוויס היקר שסבתא רבא חוה נתנה לכם לחתונהלא ישרוד את טלטלות הדרך, נכון?.

אל תתקמצנו בהוצאות על חברת הובלות, לא כל בעל ואן הוא מוביל מיומן. הובלת חפצים מסוימים כמו: מקפיא, מכונת כביסה וכו' דורשים כושר נשיאה רב. בנוסף, זכרו שיש ריהוט כמו: שידות מעץ מלא פינת אוכל גדולה שיעלו צורך בפירוק והרכבה. בדיוק מסיבה זו, וודאו ובדקו שחברת ההובלות שלקחתם מסוגלת לכך. פעולה זו גוררת הוצאה נוספת.

תבדקו את חדר המדרגות בדירה הנוכחית ובבית אליו אתם עוברים. במידה ואתם רואים שדלתות החדרים צרות מדי יתכן ויהיה עליכם לקחת מנוף.

תמיד תוכלו לשכור שירותים של מנופאי מחברה נפרדת אך עדיף לכם להרים טלפון ולבדוק אם חברת ההובלה אותה אתם מזמינים מספקת גם שירותי מנוף, כך תצמצמו עלויות. יש פעמים שכדאי לקחת מנוף להובלה, גם אם תסתדרו בלי. השימוש במנוף יחסוך זמן יקר וטלטלות של החפצים בדרך למטה.

רוצים עוד מידע? הייתם רוצים לעשות סקר שוק?
הכנסו למאמר ותמצאו פרטים ממיטב נותני השירות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה