יום שלישי, 24 בינואר 2012

מה קונים מתנות למורה?

לפעמים, אלה הדברים הפשוטים... האהבה ביניכם תתעצם. אני הולך לכתוב לכם קצת על מתנה ספציפית שרכשתי לחברה שלי לפני כשנתיים, וכנראה שמחווה זו הייתה הרומנטית ביותר שהענקתי למישהו מעולם. היא הזילה דמעה, ואנחנו בלתי נפרדים מאז אותו יום.

משהו פשוט ומרגש
בזמן שחיפשתי עבורה מתנה ספונטנית התרוצצתי בין אינספור אתרי מתנות, אשכרה התאמצתי והזעתי. רציתי להפתיע עם משהו מושקע ומיוחד, במקום עוד זוג עגילים. בדיעבד הבנתי שמה שחיפשתי היה גם קרוב. כמובן, מתנות למורה.

כל הנושא של הסבת תמונות אינו חדשני מדיי, אבל מגוון האפשרויות שניתן למצוא בענף - נותנות לו נופך מבדר ומקורי. בין אם בחרתם בלהגדיל תמונה כלשהי על קיר, או להדפיס תמונה על בגדים - התוצאה מרגשה ומבדרת. נסו זאת בעצמכם על האישה. שתפו אותי בתגובות שקיבלתם - בבלוג. אם יהיו תגובות, אני מוכן לפרט עוד עצות בעניין מתנה למנהל.

לכו יותר רחוק.
ברור לכם שהרעיון הנדוש ביותר הוא להתעסק עם תצלום יפה שלה. בלי ספק, זו שיטה בטוחה, ועל בטוח תצליחו לגרום לה לבכות ולהתפעלות, ואע"פ כן אמליץ לכם דברים מיוחדים יותר; תמונה יפה של אזור שטיילתם בו, בית הקפה בו נפגשתם בפעם הראשונה, ואפילו נועז יותר, תמונה שלה מהחטיבה. בחרו צילום תו"כ תשומת לב גבוהה, כדי לא לעורר ויכוח קשה.

מספר סוגי האפקטים שניתן להוסיף לתמונות הוא מאסיבי. קביעת האפקט ההולם גם היא מטלה לא פשוטה, אך לכך אפשר להיעזר באנשי מקצוע שיסייעו לכם. יהיו תמונות שלא תוכלו להגדיל עקב איכות גרועה, נגיד. לכן, אמליץ לבחור יותר מתמונה אחת, שיהיה לכל מקרה.

עוד מידע על סוגי מתנות.
כאמור, הפתעות מסוג זה הן תמיד תענוג, גם כשהן לא ניתנות לכבוד יום השנה. אשמח אם תחלקו רעיונות נוספים למתנות מיוחדות, הגיבו לי כאן, אשמח להשכיל עוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה