יום רביעי, 25 בינואר 2012

אני צריך חוקר פרטי חיפה


לא יוצאים מהבית בלי להפעיל אזעקה? אין יותר חשוב מהיכולת לחיות בביטחון ובהגנה מפני איומים, מכיוון שכל מה שאנו מבקשים זה טיפת שקט ושלווה. וכמה שאנחנו רוצים להאמין שהעולם שסביבנו בטוח, המציאות מכזיבה ומראה שלא הכל כ"כ ורוד. ובמצבים כאלה עדיף להיות מוכנים מבעוד מועד, גם אם משמעות הדבר שיש למצוא חקירות ומעקבים או שירותי מיגון, לשם הדגמה.

בין אם כשאנו בבית, סוגרים את מקום העבודה, או סוגרים את הבית ויוצאים לעיסוקים היומיומיים שלנו, זו זכותנו המלאה להיות מסוגלים לעשות זאת מתוך ידיעה שאי אפשר להכנס למקום ללא אישורנו, להשחית רכוש או להביא חלילה לחבלה פיזית.

אילו שירותים מסוגלים לסייע בהגנה על ביטחוננו או לתת לנו את האינפורמציה הדרושה לנו בזמן מסויים?
כיום לא ניתן למצוא כמעט עסקים או בתים להם אין מע' אזעקה מתוחכמת, שמטרתה למנוע, באופן אקטיבי ופסיבי, כניסה למבנה, ומתריעה בפנינו ובפני הרשויות במקרה של פריצה. כמעט תמיד, המערכות הללו באות משולבות עם חיישני תנועה ומערכות צילום במעגל סגור למיגון מלא.

נדיר שאנחנו חושבים על זה, אך גם מערכות אינטרקום שמנטרות יציאה וכניסה מכל מבנה בו אנחנו נמצאים, מסייעות משמעותית לבטחוננו. מערכות האינטרקום מאפשרות לכם לראות ולשמוע מרחוק, לקבוע מי ייכנס ומי לא, וכמובן להפעיל את שער או דלת הכניסה בלחיצת כפתור אחת.

במקרים אחרים הדבר הדרוש לנו זה מידע, ומה יעיל יותר מחוקר מיומן שיעזור לנו במשימה? פגעו בכם? תנו לעצמכם את היד החזקה! חוקר פרטי או חב' חקירות יכולים להציב מעקבים אחר גורמי עניין שונים.

זקוקים לעזרה עם חוקר פרטי חיפה? זה הזמן לעבור לאתר לקבל את כל המידע בנושא אבטחה ומיגון, ותישנו בלילה כמו בול עץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה