יום חמישי, 29 במרץ 2012

מוצאים לכם רעיונות ליום הולדת 16


שדרוג אירוע בקלות!

מי שחגג בעבר ארוע כלשהו התנסה בקושי הבא - איך אפשר לתכנן אירוע מרהיב אך שונה? כיצד להפתיע את המוזמנים שלכם בלי הקלישאות הרגילות? איזה מומחים לשכור לארוע? על אילו דברים לבזבז כסף ואיפה להשתדל לחסוך? וכל זה עוד בלי לדבר על רעיונות ליום הולדת 16...

ככה זה, בימים אלה ארגון ארוע גדול זה לא עסק זול, אבל קיימת אופציה שתמיד תישאר טובה - אירוע בחיק הטבע. חגיגה בחוץ ולא באולם מקורה זו חוויה די מפתיעה עבור רובנו (שעד כה הוזמנו לארועים של הדור הישן), ברם היא יכולה להפוך כל ארוע למסיבה הגדולה של השנה!

חוגגים אירועים ביער
כשמדברים על חתונה אתם מתחילים לתהות לגבי בורקס פטריות? אז חכו, יש כמה הצעות שכדאי לכם לשמוע לפני. רק בזמן האחרון זוגות החלו לחשוב על הרעיון של תכנון אירוע על חוף הים או ביער קסום, אך למרבית האנשים זה נשמע כמו רעיון מסובך. אפשר לרכז עשרות מוזמנים בחלל פתוח? מה בדבר סידורי הישיבה? ומה לגבי האוכל?

בזמן האחרון מסיבה בטבע הפכה לפופולארית וישנם לא מעט ספקים שמתעסקים בתכנון אירוע בטבע. ואכן יש חברות הסעדה, אנשי סאונד ואפילו מעצבי אירועים שיעזרו לכם בהכנות בכל אירוע, בפנים או בחוץ.

עולה לכם פחות, מקורי יותר ובהחלט יותר מעניין!
אפשר לשכוח מהמראה המאוס של שולחנות דחוסים תחת תאורה צבעונית, רצוי לשכוח גם מהנעליים הלא נוחות ומהאווירה החנוקה. במקום דמיינו איך המוזמנים שלכם יסתובבו באזור, יתרשמו מהנוף ולא יוכלו לחדול מלהחמיא על האירוע המקורי…

אוהבים את רעיון הטבע? כל שנשאר לכם זה למצוא מקום לארוע? מזל שאתם כאן. לאינפורמציה לגבי רעיונות ליום הולדת 18 ולעצות טובות שבהחלט יסייעו לכם לערוך אירוע שאף אחד לא ישכח, חיזרו אלינו וקבלו את כל המידע. שיהיה אירוע שמח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה