יום שני, 26 במרץ 2012

טיפים לעבור בגרויות קיץ 2012

מנסים להתקבל ללימודי תואר? הלימודים נראים קשים מדיי?

אפילו בימים אלה, העלאת ציוני הבגרות היא לא תנאי בלעדי עבור קבלה לעבודה טובה, ואף בדרך כלל לא עדות על רמה שכלית, בכל מקרה עדיין רצוי שתוציאו אחת, כי זה פרט בסיסי עבור קו"ח שלכם, ולפעמים גם חובה בשביל להתקבל ללימודי תואר מסויים. רוצים מידע על בגרויות קיץ 2012? אתם מוזמנים להמשיך לקרוא.

איך משלימים בגרויות?
ככל שתחכו יותר זמן לאחר סיום התיכון - ככה יותר תתקשו לחזור להשלים בגרויות. מהסיבה הזו, כדאי שתתחילו בתהליך כמה שיותר מוקדם. קיימים בארץ המון מכונים שתוכלו להירשם אליהם. עוד מידע על מוסדות אלה ניתן לקבל לרוב ברחבי הרשת. אם אתם חיילי סדיר, קבע, או אם השתחררתם מהצבא לאחרונה, תמצאו הרבה הטבות על קורסי השלמה.

רק קחו בחשבון שאתם כבר לא בביה"ס, לכן , התייחסו לכל הנושא ברצינות המקסימלית ואל תתנהגו כתלמידי בית ספר; בשלב זה, כאשר אתם בטוחים מה בגדול אתם מעוניינים לעתידכם, והשגתם מושג נרחב יותר על נושאים מסויימים.

מה אתם אומרים על ציון הפסיכומטרי שלכם?
הפסיכומטרי מורכב בדרך אחרת מהמבנה של מבחני הבגרויות. למבחן הפסיכומטרי יש יותר חשיבות מאשר הבגרות, והפסיכומטרי עצמו קשה בצורות אחרות, למרות העובדה שהפסיכומטרי לא משקף את חוכמתכם. המבחן הפסיכומטרי בוחן את ההתמודדות שלכם במצבים מלחיצים, את הזיכרון שלכם וניהול סדרי עדיפויות.

למרות העובדה כי קיבלתם תוצאה לא מספיקה בפעם הראשונה שנבחנתם - זה לא אומר שאתם לא חכמים מדיי, רק שלא הלך בניסיון הנוכחי; כמו בטסט על אוטו, מעטים מצליחים למצות את מלוא הפוטנציאל ולהוציא תוצאה מכובדת בפעם הראשונה. בכל מקרה תוכלו לגשם למועדים נוספים, בתנאי שיש לכם מספיק כסף ועצבים לגשת למועד נוסף. את הציון הגבוה יותר שיתקבל - אתם לוקחים איתכם במשך שבע שנים.

בנקודה הזו, כשנחשפתם אל קצת יותר מידע בתחום בגרות בהיסטוריה 2012, ובמידה וכבר ידוע לכם מה אתם רוצים ללמוד ואיזה עיסוק תרצו לעצמכם, מומלץ שתנצלו את הידע הזה לטובת עתידכם: התחילו קורס, שפרו את הממוצע שלכם, ושפרו את ההערכה העצמית שלכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה