יום חמישי, 29 במרץ 2012

תוך כמה זמן מוציאים תואר שני בגישור?


איזה מקצוע מתאים לך?

בתקופה של הסבים שלנו היה מקובל ללמוד תואר נחשק בשביל לחיות בגבוה, בתקופה זו השתנו הדברים. בעידן זה בו כולנו נמצאים לימודים הינם קריטריון ליכולת להצליח, מסיבה זו, חשוב לבחור מסלול לימודים היי קלאס! שיאפשר לכולם לחיות כמו שאנו רוצים, ואפילו לפקסס טפסי הרשמה למכון לימודים מעולה שיעיד היטב על יחודייות קהל התלמידים שהצליחו בלימודיהם בו.

אז איך נכון לבחור מסלול לימודים? מידע חשוב על תואר שני בגישור

אם אתה עדיין לא לגמרי סגור מה ללמוד, אז בטרם תחליט ,חשוב מאוד שלא תשכח שבמטלת החלטה על התואר בכל תחום שהוא חשוב להיות עם הרגליים על הקרקע, להשאיר מאחור החלום העתיק להיות מדען בעל שם עולמי או בונה חלליות בכיתה ג' ולקבל את ההחלטה בצורה מחושבת אילו תארים מותאמים לך.

האופציות הקיימות לבחירת התארים הינן מגוונות מאוד וההחלטה שלפניך לא פשוטה. אך חשוב לזכור שההחלטה על מסלול הלימודים אינה משימה פשוטה והכרחי להקדיש לה דגש רב. במועד הבחירה כדאי שתזכור את הדברים האלו - שזה יהיה מסלול לימודים שיש דרכים למצוא בו עבודה בקלי קלות, משכורת טובה שבעזרתה תוכל לחיות כמו שחלמת וכמובן, מקצוע שאתה מגלה בו עניין רב מאוד ותפיק הנאה מלעבוד בו.

להחליט על מכון הלימוד

לאחר ההחלטה בדבר התואר אותו נלמד חשוב לברר ביסודיות לגבי המכללות והאוניברסיטאות. יש כמה דברים קריטיים שחשוב לבדוק לפני מועד ההרשמה:

אזור - כדאי מאוד לבחור מכללה שנמצאת בקרבת אזור מגוריך לשם שלא יבוזבז לכם זמן יקר על הנסיעות.

תנאי הקבלה של המוסד האקדמי - יותר מנחמד ללמוד בטכניון, אבל אם הפסיכומטרי שלנו נמוך מאוד הפנטזיות לא יעזרו לנו להתקבל. סמל הסטאטוס ואיכות

מוסד הלימוד - ככל שמוסד הלימודים יהיה ייחודי יותר, ככה יהיה יותר קל להיכנס לעבודה בסיום התואר.

תואר שני בפסיכולוגיה קלינית - להיות או לא להיות
ואולי מה שבאמת חשוב עבורך זה בכלל משהו בסגנון לימודי סוציולוגייה, בכל מסלול ומוסד לימודים שתחליט עליהם, גם אם מדובר בלימודי סין או רופא עצים, מומלץ לחשוב על העתיד ולזכור היטב שהבחירה שתקבל בימים אלו מן הסתם תשפיע על כל חייך . לפיכך, מומלץ שתבצע את הבחירה הנכונה ויותר מזה, שקביעתך תשקף דבר מה שבאמת תאהב וממש תרצה לעסוק בו גם עוד 24 שנים מהיום.

לפני סיום, אם יש לך עוד מחשבות רבות לגבי בחירת מסלול לימודים ויש לך צורך בעוד חומר בנושא מומלץ מאוד לדון על כך עם משפחה, גם לבדוק אינפורמציה באתרי לימודים ולברר בנוגע לימים פתוחים וזאת בשביל שתעשה את ההחלטה הכי הכי טובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה