יום שלישי, 20 במרץ 2012

עו"ד הסכם ממון אמין


מהי עבודתו של עורך הדין? איפה יש נוטריונים?

אף אדם אינו חולם להיקלע למצב בעייתי, אך במקרים מסוימים אנחנו רוצים להתייעץ עם עורך דין מקצועי. הדבר יכול להתרחש עקב גירושים מכוערים ויכול לקרות אפילו בשל דיני עבודה. בכל אחד מן המקרים תמיד חכם שיהיה לכם עורך דין מוסמך!

כל האינפורמציה בנושא עניינים משפטיים.

קיימים הרבה עורכי דין בארצנו, והם אחראים על פרטים שונים ורבים; כתיבת צוואה, כתיבת חוזים, תביעות גירושים וטיפול בתביעות פליליות. שירותים משפטיים שונים נוגעים בכל תחום בחייכם, לפיכך ניתן לנחש שביום מסוים יהיה צורך בעורך דין מקצועי.

מהו תפקידו של הנוטריון? מעוניינים בקצת אינפורמציה בנושא עו"ד הסכם ממון?
נוטריונים הם בעצם עורכי דין רגילים עם ההסכמה להעניק שירות בפרטים מסוימים. מדוע אנחנו חייבים נוטריונים? לדוגמא, כאשר אנו מנסים להנפיק דרכון זר, חובה להציג כמות גדולה של מסמכים רלוונטיים מתורגמים. לא כל סוג של תרגום מתאים לכך, שהרי חובה להציג תרגום נוטריוני. עוד מקרה דומה, כשאנחנו עומדים לקחת הלוואה מהבנק, לפי החוק צריך להציג גם חתימת נוטריון.

על פי מה לבחור עורכי-דין? איך עוד אין לכם חלוקת עזבון?
בחיינו קיימות מספר בחירות חשובות - מקום החתונה, המכונית שנקנה ולבסוף, העורך-דין שיסייע לנו כאשר נצטרך.

אין ברירה אלא למצוא עורך-דין ממולח? זה תמיד רעיון טוב לקבל המלצות מבני משפחה טובים. המלצות מסוג זה הינן אוביקטיביות, וכך תהיו בטוחים שלא משקרים לכם.

אם אנחנו באים לפגוש משרד עורכי-דין, רצוי מאוד לוודא האם הוא בכלל מתאים למה שאתם צריכים. לא כל עורכי הדין יודעים להתעסק בכל הסוגיות המשפטיות. הוצאת לשון הרע, סתם דוגמא, זה לא בדיוק כמו ביטול דוחות מהירות. בגלל הסיבה הזאת כדאי לכם לבדוק תיקים קודמים ולהיות בטוחים שאותו המשרד באמת מטפל בעניינים מהסוג הרצוי לכם.

לאינפורמציה טובה אודות בחירת עורך דין, שובו לכאן שוב ותוכלו לקבל את כל המידע על הנושא. קריאה מהנה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה