יום רביעי, 21 במרץ 2012

ימי גיבוש לעובדים ולמנהלים


לחגוג בגדול

אז כיצד יוצרים רושם חיובי בחתונה או בבר מצווה? ללא שמץ של ספק זו אחת השאלות המרכזיות שכל אחד ואחד מחפש מידע לגביה לפני תכנון האירוע המשמעותי. לשאלה הזאת אין באמת תשובה אחת, אולם כיום יש הרבה דרכים שניתן לבחור בשביל להרים את הארוע שלכם ולעשות אותו לייחודי וליותר מסתם ערב או טקס יום יומי.

אז כיצד כדאי לעשות רושם במסיבה שלך? מידע חשוב אודות ימי גיבוש לעובדים

לא חסרים כלים ושיטות שבאמצעותם ניתן לעשות את האירוע שלך לייחודי, אבל כדאי מאוד לחשוב מה הם המרכיבים שיותר מרכזיים לך במסגרת התקציב המיועד למסיבה, האם הכי חשוב זה המנה העיקרית או אם זה רק הריקודים? על אילו אמצעים אתה והמשפחה תסכימו אולי לוותר במידה והתקציב ייגמר?

מעבר לאלמנטים הבנאליים שתמיד יש בארועים, יש עשרות חידושים מעניינים שנכנסו בתקופה זו והופכים לשכיחים מאוד. לדוגמא, דוכני אוכל מיוחדים, בר אקטיבי ואלמנטים נוספים. אך בכל שילוב אפשרויות שתבחר חשוב שתזכור שמעל הכל יש גם מכובדים ואורחים, בגלל זה הכרחי מאוד שתקלע לטעמם של הרוב.

אירוע חברה - חשוב ביותר

מעבר לבחירת מיקום הארוע, שבלי ספק היא החלטה חשובה, חשוב לחשוב גם על יחודיות המתאבנים בהילולה. בין אם מדובר בבת מצווה או גם אם זה רק ביום הולדת שבע לילדה, רכיבים אלו הם סופר משמעותיים ולפיכך, כדאי לחשוב עליהם מספיק זמן מראש.

התפריט שיוגש בארוע הוא המרכז של החתונה או כל אירוע אחר ובחלק גדול מהמקרים החלק הכי חשוב למרבית המוזמנים. במועד בחירת התפריטים חשוב לחשוב מי הם רוב האנשים. ילדים קטנים או מוזמנים מבוגרים יותר? מה שבטוח שלא לכולם כדאי לתת אותן המנות ויתרה מזאת לא כל מנה ראשונה שמגישים בבת מצווה תתאים לארוע יוקרתי.

המוסיקה הנבחרת בלי ספק מאוד מרכזית, היא תקבע אם האירוע שלך יהיה חלש או שיהיה כיפי במיוחד. בתום הארוע אם המוזמנים יוצאים רטובים מזיעה ומזמרים לעצמם אז כנראה שהדי ג'י עשה אחלה עבודה. אסור להתעלם גם מנושא בחירת רשימת השירים, יש משפחות שנותנים לאחראי המוזיקה את מלאכת בחירת השירים לארוע, אך אם נושא זה חשוב לך מומלץ שתכווין בצורה מדויקת למה שאתה מעוניין שיהיה.

בסופו של דבר, אם יש לך עדיין התלבטויות נוספות בנוגע לתכנון הארוע ואתה ממש רוצה חומר על אפשרויות נפוצות, כדאי מאוד שתתיעץ עם חברים או תבדוק באתרים בנושא ותחשוב לעומק עם עצמך על דברים כיפיים שעושים באירועים וזאת בשביל שתיהיה מרוצה מבחירותיך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה