יום חמישי, 15 במרץ 2012

איך עורכים בת מצווה בשרון?

אירוע קטן, כיף גדול. צריכים לסגור מקום לברית? קיימים מקרים בהם יתחשק לנו לציין יום מסויים, ומסיבה כלשהי, לא תמיד נוכל להפיק אירוע גדול. לכך פתוחים המון מקומות שמתמחים בהפקת חגיגות קטנות. בהמשך נסכם את מה שיש ללמוד לגבי מסיבות קטנות, ונסביר כל מה שיש לדעת על אולמות לבת מצווה וכיו"צ.

אז, מה זה בעצם אירוע אישי?

במסיבה קטנה אין הרבה הוצאות כספיות או דרישות לוגיסטיות, אך לעומת זאת עדיין מרגישים אווירה של מועד גדול והילולה, כגון בריתה או מסיבת רווקים. חשבו את מספר האנשים שיגיעו על סמך החשיבות של האירוע וביחס לגודל המקום. הנחת יסוד היא - כי באירוע בריתה, נסיים מוקדם יותר, שלא כמו חגיגה גדולה, וכל הכסף שנחסך על אוכל, מספר האנשים, תחזוקה ודומיהם - תוכלו להשקיע על תוספות אחרות לארוע. יש לכם עוד שאלות על בת מצווה בשרון? נשמח לפרט.

כיצד נתכנן מסיבה אישית?
כצעד ראשוני, מוטל עלינו לערוך חישוב גס של מספר המוזמנים, ולאור החישוב הזה - נסכם על גודל הארוע. יש העדפה להזמין אך ורק את אלה שאתם בטוחים שירצו לבוא ושתרצו שיגיעו. קחו בחשבון גם שמקום אשר יהיה גדול מדי ייצור אפקט של דיסטאנס בין אלו שיגיעו.

ברגע שנקבעה כמות בני המשפחה והחברים, בקשו כיוונים מגוגל על אולמות או גנים לעריכת הארוע. גם אם קיבלתם רשימה של לייקים על אחד האולמות, חשוב שתדברו בעצמכם עם נציגים של האולם ולהגיע למתחם להתרשמות עצמית. בתכל'ס זוהי המסיבה שלכם וטוב לוודא שלכם יהיה כיף.

כשמפיקים אירוע קטן רצוי להשקיע אקסטרה בפרטים היותר קטנים.
בזכות העובדה שסגרתם על ארוע קטן בעל מעט נוכחים - יותר קל להצליח לדייק לטעם של חלקם הגדול של האנשים: בְמקום האירוע, ברצועת השירים, בהיצע המזון וכד'. כתוספת, אפשר לפנק את הנוכחים עם הפתעות מגניבות כגון סלסלות שי, או הופעה כלשהי. ניתן אפילו לארגן אירוע עם קונספט, כמו חגיגת אייטיז, ולהחליט בהתאם על פס הקול, הלבוש והעיצוב הכללי לקונספט שהוחלט.

בשלב הזה, כשאתם יודעים יותר על ארועי בת מצווה, הצלחתם להבין שלאירוע פרטי יש את היכולת להיות אירוע מגניב; תלוי איך הכל יוצא לפועל ובגישה של הנוכחים. אך מצד שני, אם לא תקפידו לסדר גם את הפרטים הקטנים - כולם עשויים להתאכזב. לכן, עִברו על הדברים הכי קטנים... ושיהיה במזל טוב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה