יום חמישי, 1 במרץ 2012

מתי נזדקק לשירותי עורך דין הסכן ממון?


חייבים בדחיפות עורך דין? מה עושה נוטריון?

אף אחד אינו שמח להיקלע למצב בעייתי, אך בתרחישים רבים אנו חייבים להיוועץ בעורכי דין טובים. העניין יכול להיות בגלל תביעה משפטית ויכול להתרחש אפילו בשל דיני עבודה. למקרים כאלה תמיד חכם שיהיה באיזור עורך דין מומלץ!

כל מה שחשוב שתדעו לגבי משרדים משפטיים.

יש משרדי עורכי-דין רבים בישראל, והם מתעסקים בעניינים רבים מאוד; צוואות ועיזבונות, איחוד תיקים, תביעות גירושין וטיפול בתביעות שונות. שירותים משפטיים מתייחסים כמעט אל כלל התחומים בחיים שלכם, לפיכך אפשר להניח שיגיע יום בו תצטרכו שירותי עורך דין.

מהי חתימת נוטריון? מחפשים עוד אינפורמציה טובה על עורך דין הסכם ממון?
עורכי דין נוטריונים הם בעצם עורכי דין רגילים עם הסמכה של ועדת הנוטריונים להעניק שירותים בפרטים מסוימים. באילו מקרים אתם זקוקים לנוטריונים? סתם לדוגמא, כאשר מנסים להנפיק דרכון בריטי, צריך קודם כל להראות מספר רב של מסמכים רלוונטיים מתורגמים. אין כל תרגום יכול להיות מאושר, שהרי חובה שזה יהיה תרגום נוטריוני. עוד מקרה דומה, כשאתם רוצים הלוואה מהבנק, לפי החוק דרוש להשיג חתימה של נוטריון מוסמך.

לפי איזה קריטריונים לבחור עורך דין? מה עם עו"ד ירושה?
בחיים קיימות מספר בחירות חשובות מאוד - סוג הקריירה שלנו, הרופא המנתח והדובדבן שבקצפת הוא, העורך דין שייעץ לנו במקרי חירום.

חייבים למצוא עורך דין מוסמך? זה תמיד רעיון מוצלח לחפש המלצות מקרובי משפחה וחברים. ההמלצות האלה אובייקטיביות, וכך תוכלו להיות לגמרי בטוחים שאיש לא עובד עליכם.

אם אנו באים לפגישה עם משרד של עורכי-דין, חובה לוודא אם הוא בכלל מתאים לכם. לא כל משרדי עורכי הדין מבינים בכלל השירותים המשפטיים. דיני חברות, סתם דוגמה, מצריך טיפול אחר מאשר תביעות גירושין. בשל הסיבה הזאת רצוי מאוד לבדוק תיקים קודמים ולוודא היטב שאותו משרד מקצועי אכן מתמחה בתביעות מהסוג הרצוי לכם.

לעוד מידע בנושא עורכי דין מקצועיים, בקרו אותנו בשנית ותוכלו למצוא את כל המידע והעצות שאתם רוצים. שיהיה לכם בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה