יום רביעי, 28 במרץ 2012

לא צריך לחפש מודעות דרושים בניו יורק

רוצה לשנות נוף? לפני כ 20 שנה, אחי הבכור טס לעבוד בניו זילנד למשך שנה שלמה. ההורים כעסו וקיוו שיחזור במהרה. לאחר מכן, כשהוא שב, זה היה אחרי טיול מספק, קניות מכל טוב, הרפתקאות והתנסויות, וחסכונות רבים. כמה שאני קינאתי... מן הסתם, לאחר שירותי בצה"ל עשיתי טיול משלי, ובשלב זה נפלה בידי הזכות לתת לכם מידע על החוויות שלי בנושא דרושים בניו יורק.

לא רק לעבוד
מה שכיף בעבודה במדינה אחרת הוא שגם קיבלת טיול ארוך. אני לא אשקר, העבודה קשה פיסית וימי העבודה מייגעים, אבל אתה חי בעצמך, סופג תרבות חדשה וחווה הרפתקאות במדינה שונה תקופה ארוכה. כל היתרונות הללו, לפני שהזכרתי את הסכומים הגבוהים יחסית שמרוויחים. מעבר ליתרונות הנ"ל, בזמן שתשהה בקצה העולם, תוכל, בהתאם לדרישות, להתמחות במקצוע עיוני, ולצבור בו ניסיון לפני שתשוב לשוק העבודה בארץ.

ומה בדבר עבודה במיאמי? תכף תקבל תשובות.

כל מה שחשוב


כדי להיכנס למדינה מסויימת, יתכן ותיאלץ להוציא אשרת תייר; כל מדינה ספציפית ותנאיה הספציפיים לשהות תיירים. כמובן, סוג הויזה הנדרשת משתנה בהתאם למטרת שהותך, אך לרוב, אם תרצה להוציא ויזה כזו - תצטרך להביא תמונות פספורט, להוציא דרכון ולתאם תור אצל השגרירות המדוברת. עדיף להתעדכן ע"פ השגריר הרלוונטי לגבי התנאים עבור אישור הויזה, אך כתבתי מס' טיפים חשובים שעשויים לחסוך בלאגן:

לפעמים, את רוב תהליך הנפקת האשרה תוכל לבצע בדף השגרירות באינטרנט. בדוק טוב את הדף של השגרירות כדי לחסוך התרוצצויות.

דאג ללבוּש מכובד; כמו בדייט, הרושם הראשוני שתשאיר הוא מאוד קריטי.

זכור להוציא תמונות עדכניות לדרכון. במידה ואין עליך - בדר"כ אפשר להנפיק תמונות כאלו אצל צלמים קרוב לשגרירות.

הקפד כי אתה לוקח איתך כסף במזומן, שיהיה לכל מקרה.

אילו עבודות מציעים?


ללא ספק, יש יוצאים מהכלל, ולמרות זאת, ענפי העבודה המוצעים לצעירים בלי ניסיון - אינם רבים מדיי, ויכללו בד"כ מכירת ציורי שמן ואופּר. אך עדיין, בכל ענף - ייחודיות משלו, תלוי במדיניות הארץ ויחסי ממונים-עובדים.

מעוניין בעוד אינפורמציה בתחום?שלח כאן תגובה ואנסה לסייע לך כמה שיותר. בון וויאג'!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה