יום חמישי, 1 במרץ 2012

רוצה להיות חלקה


מעוניינים להיראות חלקים בלי לסבול?

לא אחת בחיינו נראה לנו שרוב האנשים נראים מושלמים ושהם לא חוו על בשר בעיות עם הדימוי העצמי. ולמרות כל זאת, אם פעם נחקור את הענין הזה כנראה נגלה שכל אחד מאיתנו חסר ביטחון בשל איזושהי בעיה פיזית. הנה חלק מהבעיות הנפוצות ביותר - כתמים בפנים, שיעור יתר, צלוליטיס בבטן ואפילו שיניים עקומות. לא משנה כמה ננסה לשכנע אדם שהוא נראה נורמלי ושהכל פרי דמיונו המפותח, אם אותו אדם לא יוכל להאמין בעצמו, זה כנראה לא ישנה כלום. אז מה אפשר לעשות בנידון?

ד"ר אריק איימס - תמיד יש פיתרונות
גם במידה וזה לא עניין שמסכן אתכם, אם אתם פשוט לא בטוחים בעצמכם, יש אמצעים. ד"ר אריק איימס, ניתוחי אף, העלמת קמטים - וכל אלה רק מס' דוגמאות פופולאריות של עולם רפואת האסתטיקה. בימים אלה יש טיפולים רבים, פשוטים ומורכבים, שעשויים לפתור לכם בעיות פיזיות ולשפר את איכות החיים שלכם.

מה מטריד אתכם?
אם אתם יודעים איזה חלק תרצו להסיר, אתם יכולים לעשות את הצעד הבא. גשו לאיש מקצוע ותתייעצו איתו בדבר כל האפשרויות שיעזרו לכם. לא תמיד המטפל יוכל לתקן את כל הבעיות, אך עדיין אפשר לצמצם את הבעיה שמקשה עליכם והכי חשוב, לגרום לכם להרגיש טוב יותר.

לא חשוב אם אנחנו מדברים על עניין קל או ניתוח רציני יותר, אתם חייבים לברר אם יטפל בכם אדם מקצועי. בררו את הרקע של המרפאה, תשימו לב גם למוניטין של המטפל ובקשו לבדוק הצלחות של מטופלים אחרים. אפילו אם מדובר בטיפול לא פולשני, יכול להיגרם לגופכם נזק חמור, משהו שלא תרצו לחוות.
בדקו באינטרנט כיצד עליכם להיערך נפשית לקראת הפרוצדורה הרפואית, ושימו דגש על הנחיות האחות או הרופא. אל תשכחו שבסופו של דבר, אתם עומדים לעבור פרוצדורה רפואית ומומלץ לבצע הכל לפי כללי הבטיחות, שכן אחרת אולי תידרשו לעבור את זה פעם נוספת.

גם אם אתם עדיין חוששים, אל תדאגו. שפע של מידע לגבי טיפולי יופי ועצות טובות מפי המקצוענים, ניתן לראות בקישור אתם מסוגלים לשפר את חייכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה