יום ראשון, 18 במרץ 2012

לחגוג בת מצווה בבריכה

הילד כבר בן 13? עירכו לו בר מצווה בלתי נשכחת. אין פתרון פשוט יותר. אחת לתקופה אנו מעוניינים לחגוג מאורע מסויים, אך למרות זאת, לא תמיד נוכל לערוך מסיבה גדולה מדיי. לכן עובדים מספר רב של מקומות שמפיקים בקלות מסיבות צנועות. במאמר שלפניכם קבלו את כל מה שתצטרכו לדעת על מסיבות קטנות, ותדעו כל מה שיש לדעת בתחום של בת מצווה בבריכה ואחרים.

מה הכוונה למעשה אירוע קטן?

במסיבה קטנה יש יחסית מעט הוצאות מיותרות או צרכים לוגיסטיים מיוחדים, אבל עדיין חשים אוירה של יום חג וקירבה, לדוגמה אירועים משפחתיים או ימי נישואין. אמדו את מספר האנשים שיגיעו ע"פ כמה גדול יהיה הארוע וגודלו של המקום. הגיוני לחשוב כי בברית, נסיים מוקדם יותר, לעומת ארוע גדול, וכל הכסף שייחסך על אלכוהול, מספר מקומות ישיבה, עובדי הניקיון ושאר הגורמים - תוכלו להשקיע על אטרקציות נוספות לארוע. צריכים עוד מידע בנושא מקום לבת מצווה? אז בואו נמשיך.

אז איך נארגן חגיגה אישית?
קודם כל, נבקש לכמת את כמות הנוכחים, ועל סמך הנתון הזה - לסכם על סדר הגודל של המסיבה. שווה לכם להזמין רק את אלה שבבירור ישמחו לבוא ושתאהבו את נוכחותם. חשוב שתדעו גם שמתחם יותר מדי גדול יעביר קרירות בין כל האנשים.

אחרי שהחלטתם על רשימת בני המשפחה והחברים, קבלו רשמים מבני משפחה על גנים או אולמות ששווים בדיקה. גם אם יש לכם רשימה ארוכה של ביקורות טובות על מתחם מסויים, חשוב בכל זאת לדבר עם נציגי האולם ושתגיעו למתחם לתת את ה"אוקיי" שלכם. בסופו של דבר, זהו הארוע שלכם וחובה שיהיה לכם כיף.

כשמפיקים ארוע קטן דרושה השקעה יתרה בפרטים הכי קטנים.
היות שסגרתם ארוע קטן דל משתתפים - יש יותר סיכוי להתאים לטעמם של רֹב חבריכם ומשפחתכם: במיקום הגאוגראפי, ברשימת השירים, בשתייה ואלמנטים נוספים. יתרה מזאת, רעיון נחמד הוא לפנק את האורחים עם הפתעות מיוחדות כמו, נגיד ממתקים מיוחדים, או מופע סטנד-אפ. ניתן גם לקבוע ארוע רעיון, בדמות חגיגת סבנטיז, ולהתאים את מוסיקת הרקע, המלתחה והמראה הכללי למוטיב האירוע.

כרגע, כשהשכלתם קצת על אירועי בר מצווה, וודאי הבנתם שלמסיבה פרטית יש אפשרות להיות ארוע ענק; הכל עניין של ביצוע ובפתיחותם של האנשים. לעומת זאת, אם לא תסדרו את הדברים הקטנים - כל הנוכחים עלולים להתאכזב. לכן, שימו לב אל הפרטים שנראים שוליים... ושיהיה לכם בכיף!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה