יום ראשון, 4 במרץ 2012

צילום סטודיו וסטילס


לא בדיוק צלמים מקצועיים?

כל אחד מאיתנו מחפש לפעמים שירות צילום איכותי; לצרכים פרטיים, בשביל משהו עסקי, כחלק מתחביב או כצורך בסיסי. ממש לא משנה לנו אם זה אלבום מודפס או דיגיטלי, כולנו מתעדים רגעים מרגשים. צריכים למצוא מידע על צילום סטודיו? מתי אנו נעזרים בצילום מקצועי?

צלמי אירועים – כולנו השתמשנו בשירות זה הנותן לנו להיזכר באירועים המיוחדים כפי שהיו אז. חוגגים בר מצווה? סבא הגיע לגבורות? בימינו אנחנו כבר לא יכולים להימנע מלשכור צוות צילום שיוכל לתעד כל שניה מהארוע החד-פעמי. בעתיד כשתרגישו נוסטלגיים פשוט הפעילו את הסרט בדיוידי ותוכלו לראות את הרגעים המרגשים מהאירוע.

צילום סטודיו אמנותי – לא אחת אנחנו לוקחים שירות צילום פנים או חוץ למטרת תיעוד תקופה משמעותית בחיים: צילומים משפחתיים למסגור ותלייה בבית, צילום של הילדים שלנו כי הם גדלים כל כך מהר, צילומי היריון אמנותיים ותיעוד התקופה המדהימה הזו בצורה מקורית, ואף צילומי עירום לאמיצים ולאמיצות שבינינו - צילומים אלה מעניקים לנו משהו שנשאר אתנו לתמיד.

לעסקים – מדפיסים שלטים? צריכים להוציא פלייר מושקע? מעוניינים לבנות אתר ברשת להגדלת מאגר הלקוחות? שירות צילום יתרום לאלה ועוד. אתם הייתם רוכשים מוצר בטרם תראו אותו במו עיניכם? במצבים כאלה כל תמונה באמת שווה אלף מילים, יאמרו לכם כל איש שיווק או גרפיקה. פורטלים עם תמונות, קטלוגים ולפיירים צבעוניים מושכים הרבה יותר לקוחות מאשר פרסומים שבעיקר מכילים טקסט.

שרותים נלווים – לאלה מצטרפים שרותים כגון עריכה מקצועית, עריכת מצגות, תכנון והשקת קמפיינים, שירותי עיצוב גרפי, הדפסה מקצועית, צילום סרטי תדמית וקליפים, עריכת אלבומים דיגיטליים ורבים אחרים.

ומה לגביכם? רוצים עוד פרטים על בוק לבת מצווה? אפשר לקרוא מידע חיוני, טיפים שימושיים והצעות בעמודי האתר האחרים. קראו ותהנו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה