יום שני, 19 במרץ 2012

צלם לאירוע בוטיק


צריכים לצלם סרט תדמית?

כולנו צריכים במצבים מסויימים שרותי צילום מקצועיים; לצורך משהו פרטי, לעבודה, במסגרת תחביב או כצורך בסיסי. אין הבדל אם זה זה אלבום דיגיטלי או מודפס, כל בני האדם מתעדים רגעים מרגשים. זקוקים למידע על צלם לאירוע? מי מאיתנו צריך שירות צילום?

באירועים גדולים – השרות הכי נפוץ שמאפשר לזכור את האירועים המשמעותיים ביותר בחיינו בדיוק אמיתי. חוגגים בת או בר מצווה? חוגגים ברית לבן הראשון? בעולם המודרני אין אפשרות שלא לקחת צוות צילום שילווה אתכם ויתעד כל רגע חשוב מהאירוע. מאוחר יותר, כשתרגישו נוסטליים שימו את הסרט בדיוידי ותראו את החתונה המרגשת.

צילום אומנותי ומזכרות – לא פעם אנחנו צריכים צילום סטודיו מקצועי להנצחה של תקופה מיוחדת: צילום משפחתי למסגור ותצוגה, צילום של הילדים הקטנים כי לא תמיד אנו מרגישים כמה שהזמן עובר מהר, צילום של מהלך היריון כתיעוד הפרק הזה בחיי האישה, אפילו צילומי עירום אמנותיים לנועזות ולנועזים שבינינו - צילומים אלה נותנים לנו משהו שנשאר אתנו לנצח נצחים.

לעסק – מדפיסים שלט לעסק? עושים פלייר מקצועי? הקמתם אתר לעסק? צילום מקצועי יעזור לאלה ועוד. אתם הייתם קונים משהו לפני שתראו אותו בעיניכם? במצבים כאלה הקלישאה לגבי אלף המילים נכונה, יספרו לכם כל איש שיווק או גרפיקה. פורטלים ברשת עם תמונות, קטלוגים ועלונים מצולמים מוכרים יותר מאשר כאלה שמכילים בעיקר טקסט.

שרותים נוספים – לאלו מתווספים שירותי עריכה ממוחשבת, עריכת מצגות, תכנון מסעות פרסום, עיצובים גרפיים, סרטי תדמית, עיצוב והדפסת אלבומים ועוד כהנה וכהנה.

ומה לגביכם? חיפשתם צלמים לחתונות? תוכלו לקרוא אינפורמציה טובה, טיפים שימושיים והצעות בעמודי האתר האחרים. עד הפעם הבאה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה