יום שני, 5 במרץ 2012

ארגון אולם לברית בשרון


כללים לארגון האירוע המושלם: כולם מפנטזים על אירוע שכולם יזכרו, אולם מה בעצם מוזמנים זוכרים? החליפות, הקייטרינג, הריקודים, וכמובן את האולם. יש מצב שלא תאמינו, אולם לרוב המוזמנים חשובים אותם דברים, ועל החשובים נשתדל להתייחס פרטנית.

בחירת המקום


מיקום האירוע שתבחרו מיועד לשקף אתכם ואת מה שבאמת חשוב לכם. וילה בסביון תעיד על יחודיות, חתונת בריכה תעיד על ילדותיות מבורכת, גן מהשורה הראשונה יקרין על מעמדכם בחברה בעוד גן או אולם אינטימי ישקף חמימות.

זכרו שהכי קל לחלום על אירוע יוקרתי ומלכותי, אך קורה לפעמים ששלב התכנון מסתיים קולטים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שהם פינטזו עליו. לפני שאתם בוחרים אולם או גן חשבו בהיגיון אם באמת ובתמים המקום הזה באמת תואם את רצונותיכם .

מה לגבי האוכל?

הסתיים העיסוק עם אולם לברית בשרון? ללא ספק אחד המרכיבים שחייבים לשקול ברצינות זה התפריט שיוגש באירוע. זה אולי יישמע מופרך , אבל מרבית האורחים מחפשים ליהנות ואחת ההנאות המרכזיות היא האוכל שמוגש.

טרם בחירת המנות תבדקו בקפידה מיהם האנשים שיהיו החלק המרכזי ביותר בחגיגה שלכם. היה ומדובר באורחים המהמעמד הממוצע, שמעדיפים את האוכל הביתי, כדאי ללכת לכיוון של מנות יותר עממיות. אם לשימחתכם מדובר בצעירים משנקין אפשר ללכת על אוכל גורמה, אם מדובר על חגיגת יום הולדת והרוב יהיו בה ילדים אז נכון למצוא תפריט צעיר הכולל פיצה, עוגתשוקלד ועוד.

יעזור לכם אם תזכרו כי בלתי אפשרי לרצות את כולם, אי לזאת רצוי לגוון עם תפריט מורכב וצנוע, יחודי ומסחרי. כך יש יותר סיכוי שיהיו לכלל המוזמנים הרבה אפשריות לבחור. בסופו של דבר, מוטב שיהיה גיוון אפשרויות מאשר רק כמה מנות יחידות.

עיצוב הארוע

אם יש לכם זמן מיותר ואתם באמת מעוניינים להרשים את האנשים באירוע שלכם, תחלמו על רעיון מקורי, משהו יחודי ובמיוחד מסר שחשוב לכם שהאורחים ידעו. כמו שבחירת מיקום האירוע, גם העיצוב היחודי הוא חשוב.

בכל הקשור לזה ממש הכל לגיטימי; אפשר לעשות הכל, או להפך אפשר לשים דגש על דברים אחדים; צבעי הערב (חתונה אדומה, להדגיש רק צבע אחד), תפאורה (חול ועצים) עיצוב שולחנות וכו', רק תתנו לעצמכם להפליג בדמיון. ידוע שקורה שאירוע פרטי הופך לגם האירוע הקיבוצי של המשפחה, בגלל זה בעיקר בנושא זה, זה המקום הטבעי לתת ביטוי לדימיון שלכם.

בשבילכם הכי חשוב זה אירועים על חוף הים?

הכי קל זה לרצות את ההורים, אבל זכרו כל הזמן שאחרי הכל זה הארוע שלכם. אם יש דבר שאין אופציה שאתם להתפשר עליו למרות שהוא לפעמים, מפריע להורים, אז תעמדו על הרגליים האחוריות. תסבירו למי שזה מציק לו בצורה הכי פשוטה שאפשר שזהו בסופו של דבר הקביעה שלכם. תלכו עם הלב ותנו מקום למה שהכי משקף אתכם.

אם אתם צריכים מאמרים נוספים לגבי אירועים קראו כאן עוד, ושתהיה קריאה נעימה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה