יום רביעי, 14 במרץ 2012

מהי בכלל בת מצווה מיוחדת?

בת מצווה בדרך? אין פתרון פשוט יותר. ישנן פעמים בהן אנו מעוניינים לחגוג מאורע כלשהו, אבל אין אפשרות להשקיע בהפקה גדולה מדי. לשם כך יש מקומות רבים שהתמחותם היא חגיגות קטנות. מיד קבלו את כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא מסיבות פרטיות, ותקבלו את כל המידע בעניין של בת מצווה מיוחדת וכיו"צ.

אז, מה זה בתכל'ס מסיבה אישית?

בארועים קטנים יחסית לא צריך הרבה פיזור כסף או דרישות לוגיסטיות, ובאותו הזמן עדיין נרגיש אוירה כללית של יום שמח ואטרף, למשל בריתה או ימי נישואין. אמדו את כמות האנשים לנוכח גודלו של האירוע ובהתאם לגודל המתחם. יוצאים מנקודת הנחה כי בבר מצווה, האירוע יסתיים מוקדם יותר, לעומת אירוע השקה לדוגמה, וסכום הכסף שנחסך על ארוחות גדולות, מספר השולחנות, מנקים וכדומה - אפשר להוציא על תוספות אחרות לארוע. רוצים לדעת עוד בנושא מסיבות בת מצווה? המשיכו עוד.

איך מתחילים לתכנן ארוע קטן?
קודם, יש צורך לערוך חישוב זריז של מספר האנשים שיבואו, ולפי חישוב זה - נחליט על גודל האירוע. חשוב שתקפידו להזמין רק את אלה שבבירור ירצו לבוא ושתרצו שיבואו. קחו גם בחשבון שמקום עצום יעביר בתוכו קרירות בין האורחים.

אחרי שסגרתם מספר מוזמנים, אספו רפרנסים מאתרי אינטרנט לגבי אולמות לחגוג בהם. גם אם נמצאו ים ביקורות טובות מפה עד להודעה חדשה על איזשהו אולם, עדיף בכל זאת לדבר בעצמכם עם מישהו מטעם המקום ולהגיע למתחם לראות בעצמכם במה מדובר. הלא זהו האירוע שלכם והשאיפה היא שלכם יהיה כיף.

כשמפיקים ארוע קטן יש לחפור דווקא בדברים היותר קטנים.
מאחר שהחלטתם לקיים אירוע קטן בעל מעט אורחים - יותר קל לדייק לטעמם של הרוב המכריע של המשפחה והחברים: בְמקום הארוע, בפסקול, בשתייה וכיוצא בזה. כתוספת, יש לכם אפשרות להודות לאורחים באמצעות פינוקים מעניינים כמו, נגיד ממתקים מיוחדים, או מופע פולקלור. גם יותר קל להרים אירוע רעיון, כגון מסיבה בסגנון המערב הפרוע, ולהתאים את מוזיקת הרקע, הלבוש והמראה הכללי לקונספט הארוע.

בשלב זה, כשקיבלתם רקע כללי בתחום ארועים קטנים, זה ברור שלארוע פרטי יש פוטנציאל להיות ארוע מאוד מהנה; הכל עניין של ביצוע ובפתיחותם של הנוכחים. מצד שני, אם לא תתכננו טוב הכל עד הפרט האחרון - כולם עלולים להשתעמם. לכן, עִברו היטב על הפרטים הקטנים ביותר... ושיהיה כיף של ארוע!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה