יום שלישי, 27 במרץ 2012

המקום להתחיל בו לימודי ארומתרפיה

הכל באוניברסיטה משעמם? מה לגבי לימודי תעודה?

אפילו אם הרגע סיימתם צבא, או אם פתאום מצאתם את עצמכם בגיל 40, חייבים הסבת מקצוע, אסור לכם להתאכזב ולהישבר. לא חסר בימינו מגוון קורסים מקצועיים שיאתגרו אתכם ואולי יתנו לכם את הכיוון שחיפשתם.

צריכים לדעת עוד בנושאים כגון לימודי ארומתרפיה? נסו אצלנו.


ישנם האומרים שלהצליח בחיים בעידן הנוכחי, היא מטלה מסובכת יותר לעומת לפני כמה עשורים, מכיוון שהייחודיות נעלמה; יש לכם עשרות לימודים מקצועיים בנושאים רבים: מקורס עיצוב ציפורניים עד לימודי תקליטנות. לכל קורסים אלה מתקבלים מאות אנשים מדי שנה, וכולם הולכים לאיבוד בתוך מאות הקורסים.

אבל מנגד, תיאוריה אחרת טוענת שדווקא בעקבות הריבוי בקורסים המקצועיים ומגוון תחומי הלימוד בימים אלה, קל יותר להשיג הצלחה במהלך חייכם, לאור העובדה שהצורך בעובדים בעשור האחרון רב יותר ופתוח לתחומים מגוונים, כך שמי שבאמת רוצה - יוכל להתמקצע בנושאים מאוד ספציפיים, שלא נחשבו "נורמלים" לפני כמה עשורים.

לימודי תעודה או לימודים אקדמיים?


גם במוסדות האקדמאיים העלו את מספר ענפי הלימוד, ותוכלו להתקבל ללימודים אקדמאיים בהרבה נושאים. אך כניסה למסגרת אקדמית בכלל אינה קלה; תנאי קבלה אכזריים, לימודים הנמשכים שנים, המון עבודות וכיו"ב.

המציאות היא שרק לחלקנו יש את המותרות ללמוד בהמסגרת אקדמית, בעקבות לו"ז צפוף, קשיים חברתיים וכו', אפשרי ללמוד לימודי תעודה, שימקדו את הידע הנדרש כדי להתקבל לענף, בעזרת לו"ז קל יותר, קורס ממוקד, שבסופו יתנו לכם תעודה שמוכרת ע"י מוסדות ממשלתיים ע"י עבודות רבות. כמובן, שום דבר בעולם בא בלי חסרונות, ולימודי תעודה עולים סכומים גבוהים יותר מאשר לימודים אקדמאיים.

מתחילים להתעניין בנושא לימודי צמחי מרפא? קראו עד הסוף.

פועלת לטובתכם עובדה שכיום - אין גבול לאלטרנטיבות מבחינתכם וכל תחום לימוד נחשב כ"מיינסטרים". השתמשו ביתרון הזה והירשמו לאחד הקורסים כמה שיותר מוקדם. תנו בראש!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה