יום ראשון, 18 במרץ 2012

מתי נבצע הפקת סרט תדמית?

אין אירוע בלי צוות צילום!

כולם מחפשים לפעמים צילום מקצועי; לצורך פרטי, עבור העבודה, כחלק מתחביב אהוב או בתור צורך בסיסי. אין זה משנה אם פילם או דיגיטלי, אנו אוהבים להצטלם ולצלם. צריכים צילום מוצר? באיזה מקרים צריך שרותי צילום?

צילום חתונות – כולם משתמשים בשירות המקל עלינו להיזכר בימים המיוחדים ביותר באופן מדוייק. חוגגים בת או בר מצווה? סבתא הגיעה לגבורות? בעולם היום אין אפשרות לא לשכור צלם מקצועי אשר מלווה אתכם ומתעד כל שניה מהערב המיוחד שלכם. אחר כך רק שימו את ה-DVD או עיינו באלבום התמונות וכך תוכלו לראות את הרגעים הבלתי נשכחים.

צילום סטודיו אמנותי – לא פעם ניקח צילום סטודיו או חוץ בכדי לתעד תקופות בעלות משמעות בחיינו: צילומים שנתיים של המשפחה למסגור ותצוגה, צילום הילדים עבור אלבומים מיוחדים, צילום מהלך הריון ותיעוד תקופה מיוחדת זו בחיי האישה, אפילו צילומי עירום אמנותי למי שמעוניין- כל אלו ועוד מבטיחים לנו משהו שנשאר איתנו לעולם.

צילום לצרכי העסק – זקוקים לשלט לעסק? רוצים להפיק ברושור מקצועי? מעוניינים לעצב אתר איכותי להרחבת מאגר הלקוחות? צלם מקצועי מסוגל לעזור לכל אלה ועוד. האם הייתם רוכשים מוצר לפני שבדקתם אותו בעינים? במקרים אלה תמונות אומרות הכל, כך יאמרו לכם כל אנשי השיווק המנוסים. אתרי אינטרנט עם גלריה, פליירים וקטלוגים צבעוניים מוכרים הרבה יותר מאשר אלה שבעיקר מורכבים מטקסט.

שירותים בנוסף – לאלה אפשר להוסיף תחומי שרות כגון עריכת וידאו ממוחשבת, עיצוב מצגות, תכנון מסעות פרסום, עיצובים גרפיים, צילום סרטי תדמית ופרסומות, עריכת אלבומים דיגיטליים וכו'.

ומה אתכם? כבר שמעתם על הפקת סרט תדמית? אפשר לקרוא אינפורמציה טובה, טיפים שימושיים והצעות במאמרינו הבאים. קריאה מהנה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה