יום שלישי, 20 במרץ 2012

ימי כיף לקבוצות קטנות


איך נמדד אירוע טוב?

אז איך יוצרים רושם חיובי בהילולה? ללא כל שמץ של ספק זו אחת מההתלבטויות הקריטיות שכל איש מתייעץ עם אחרים לגביה טרם ארגון הארוע הגורלי. לקושיה הזאת אין מענה חד משמעי, אולם בזמננו לא חסרות דרכים יצירתיות שבאמצעותן ניתן להרים את הערב המיוחד ולהפוך אותו לאגדי וליותר מסתם ערב או מסיבה .

כיצד רצוי לעורר רושם באירוע? התשובה היא ימי כיף לקבוצות

יש מספר כלים שיכולים לעשות את היום שלכם לפגז, אך בנוסף כדאי מאוד לחשוב אילו אלמנטים הם הכי משמעותיים לך במסגרת סכום הכסף המוקצה לחגיגה, האם הדבר החשוב ביותר זה המנה העיקרית או אם זה רק האפקטים המיוחדים? על אילו אמצעים אתה וכלתך לעתיד תסכימו לשים בצד ולוותר במידת הצורך?

מעבר לעניינים היום יומיים שמוצאים היום בכמעט כל חגיגה, לא חסרים חידושים שהגיעו בשנים האחרונות וצוברים תאוצה רבה. כמו דוכני גלידות, פינות מולטימידיה ורעיונות נוספים. עם זאת בכל דרך שתבחר חשוב מאוד שתזכור שבנוסף אליך ולמשפחתך יש גם מוזמנים מכובדים, מסיבה זו בדיוק הכרחי מאוד שתכוון למכנה המשותף הגדול.

אירוע עסקי - מקום טוב להתחיל

בנוסף לבחירת מתחם הארוע, שמעבר לכל ספק היא חשובה ביותר, מומלץ בחום לחשוב על התפריט שיהיו בארוע. בעיקר אם מדובר בחתונה או גם אם זה רק במסיבת גיל 14, רכיבים אלו הם חשובים יותר ממה שחשבת ומסיבה זו, חשוב מאוד לחשוב עליהם לעומק.

האוכל שיוגש מהווה את המרכז של החתונה או כל אירוע אחר ובדרך כלל הוא העניין שהכי משמעותי לרוב האורחים. רגע לפני בחירת המנות אף רצוי מאוד לחשוב מי קהל היעד. נוער וילדים או מבוגרים? הרי לא לכל אחד נכון לתת את אותו אוכל וכמובן לא כל מנה ראשונה שמגישים בבריתה תתאים לחתונה יוקרתית.

המוסיקה הנבחרת מעל כל ספק משמעותית, הרי היא תכריע ותקבע אם הארוע יהיה חלש או שיהיה אקטיבי ושמח. בסוף הארוע אם המכובדים יוצאים מזיעים וללא נעלים אז כנראה שהתקליטן שיחק אותה בגדול. אסור להתעלם גם מנושא השירים בארוע, ישנם מארגנים שמניחים למארגן האירוע לבחור לבד את הפלי ליסט , אולם אם נושא זה באמת משמעותי עבורך כדאי שתשים דגש על מה לסגנון הרצוי.

לפני סיום, אם עדיין צצות שאלות כלשהן לגבי הפקת האירוע ואתה צריך מידע נוסף בנושא אטרקציות, כדאי מאוד שתתיעץ עם קרובי משפחה או תחפש מידע באינטרנט ותחשוב לעומק עם עצמך על דברים שאתה אוהב, שחויית בארוע של חברים וזאת על מנת שתיהיה מרוצה מההחלטות שלך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה