יום שני, 5 במרץ 2012

מתי מוציאים צו מניעה זמני?


במה מטפל עורך דין? מה עושים במקרה של פשיטת רגל?

אף אחד לא רוצה להיות בסיטואציה בעייתית, ברם בתרחישים מסוימים כולנו צריכים בדחיפות עורכי דין טובים. זה יכול להיות בעקבות ענייני צוואות ויכול להתרחש אפילו בעקבות דיני עבודה. למקרים כאלה כדאי מאוד שיהיה באיזור עורך דין מנוסה!

כל מה שצריך לדעת לגבי עניינים משפטיים.

קיימים משרדי עורכי-דין רבים בארץ, והם מתמחים בעניינים רבים ושונים; עריכת צוואות, רישום פטנט, תביעות גירושים ותביעות שונות. שירותים משפטיים קשורים בכל קטגוריה בחיים שלנו, בגלל זה ניתן להניח שמתישהו בעתיד נזדקק גם אנחנו לעורכת דין מומלצת.

מה בדיוק עושה הנוטריון? יש לכם רצון בעוד עצות וטיפים בנושא צו מניעה זמני?
עורכי-דין נוטריונים הם בעצם עורכי-דין רגילים בעלי הסמכה מיוחדת להתעסק בדברים ספציפים. למה אתם צריכים שירותי נוטריונים? לדוגמא, כאשר אנשים מוציאים דרכון אירופאי, יש צורך להציג כמה מסמכי הגירה מתורגמים. לא כל סוג של תרגום נחשב לחוקי, שהרי צריך תרגום נוטריוני מאושר. מקרה דומה נוסף, כאשר אתם קונים מנדל"ן, לפי החוק צריך להציג חותמת נוטריון.

על פי מה בוחרים עורכי דין? עדיין מחפשים הקמת חברה חדשה?
בחיינו קיימות מספר בחירות חשובות ביותר - סוג הקריירה שלנו, השמות של ילדינו והדובדבן שבקצפת הוא, עורך הדין שיעמוד לרשותנו במקרים מסוימים.

מתחילים לחפש עורך-דין מנוסה? זה רעיון טוב לחפש המלצות מחברים. המלצות כאלה הן הכי כנות, ותדעו שאיש אינו עובד עליכם.

אם אנו נפגשים בפעם הראשונה עם משרד של עורכי-דין, רצוי לוודא האם הוא מתאים למקרה שלכם. לא כל המשרדים מתמחים בכל הסוגיות המשפטיות. תביעות מקרקעין, למשל, זה בכלל לא כמו תביעות פליליות. בגלל הסיבה הזאת אין מנוס אלא להתעניין לגבי הצלחות עבר ולהיות בטוחים שאותם עורכי דין אכן מנוסה בעניינים מסוגכם.

בשבל שפע של מידע בנושא עורכי דין מקצועיים, כנסו לכאן שוב וקבלו המון מידע שחשוב שתדעו. תמהרו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה