יום חמישי, 1 במרץ 2012

קטלוג אטרקציות לבת מצווה

בת מצווה בלתי נשכחת. ככה חוגגים בר מצווה! כל כמה זמן נעדיף לציין יום כלשהו, אך עם זאת, לא תמיד נוכל לערוך מסיבה גדולה מדיי. למצבים כאלו אין בעיה למצוא הרבה מקומות שישמחו לערוך מסיבות פרטיות. במאמר הקרוב נציין את כל מה שאתם צריכים להבין בנושא ארועים אישיים, ותדעו כל מה שצריך לדעת בעניין של אטרקציות לבת מצווה וכיוצא בזאת.

מה זאת אומרת בתכלס חגיגה אישית?

באירועים אישיים אין צורך בהרבה שיקולים כלכליים ותכנונים לוגיסטיים, ועם זאת ניתן עדיין לחוש אווירה כללית של מועד גדול ואחווה, כגון ברית מילה או ימי הולדת. תאמו את כמות כוח האדם על סמך חשיבותו של הארוע וגודל המתחם. ניתן להניח כי באירוע ברית, נסיים מוקדם יותר, לעומת נשף לדוגמה, ומה שחסכתם על המזון, מספר מקומות ישיבה, אקסטרה מתָחזֵקים וכיוצ"ב - ניתן לבזבז על תוספות אחרות. יש עוד שאלות על רעיונות לבת מצווה? קראו עוד.

כיצד מתכננים ארוע פרטי?
בהתחלה, צריך לערוך חישוב של מספר הנוכחים, ועל סמך הנתון הזה - לסכם על היקף הארוע. חשוב לוודא להזמין רק אנשים שבבירור ירצו להגיע ושתשמחו שיגיעו. קחו גם בחשבון שגן ארועים עצום ייצור תחושת ריחוק בין מי שיגיע.

לאחר שנסגר מספר האנשים, קחו כיוונים מהאינטרנט על אולמות או גנים שנראים לכם. אפילו אם יש לכם מספר גדול של ביקורות משבחות על אחד המקומות, חשוב בכל זאת לדבר עם נציגים ושתגיעו למתחם להתרשם בעצמכם. בסופו של דבר, האירוע הוא שלכם והשאיפה היא שאתם תהיו מרוצים.

בארוע אישי צריך להשקיע אקסטרה בפרטים היותר קטנים.
היות והחלטתם על ארוע קטן מעוט משתתפים - קיימים יותר סיכויים לקבל קונצנזוס עם כמעט כל משפחתכם וחבריכם: במיקומו של האירוע, ברשימת השירים, בשתיה וגורמים דומים. מעבר לכך, מומלץ להביע את הערכתכם ע"י הענקת צ'ופרים מיוחדים כמו, לדוגמה מתנות כלשהן, או ביצוע ריקוד. אפשר אפילו לסגור ארוע עם קונספט, כמו חגיגה בסגנון שנות ה80, ולתאם את רשימת השירים, התלבושות ועיצוב המקום לקונספט האירוע.

בשלב זה, לאחר שקראתם קצת על נושא ארועי בת מצווה, כבר ברור שלמסיבה פרטית יש אפשרות להיות ארוע מהנה מאוד; הכל תלוי בביצוע וברמת ההיענות של הנוכחים. מצד שני, אם לא תסדרו הכל עד הסוף - כל הנוכחים עשויים להתאכזב. תכננו היטב את הפרטים הכי קטנים... ושיהיה כיף של אירוע!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה