יום רביעי, 21 במרץ 2012

הפקת בוק מקצועי


צריכים לצלם סרט תדמית?

כל אחד מאיתנו צריך מידי פעם אנשי מקצוע בתחום הצילום; בשביל אירועים, בשביל משהו עסקי, לשם תחביב או פשוט בתור שירות הכרחי. זה לא חשוב אם זה מודפס או מוקרן, כל האנשים אוהבים לתעד דברים. צריכים למצוא בוק מקצועי? מי מאיתנו צריך שרותי צילום מקצועיים?

באירועים גדולים – השירות הכי שכיח אשר נותן לנו להיזכר בימים המיוחדים בחיינו באופן מדוייק. התחתנתם? חגגתם בר מצווה? סבא חוגג תשעים? בעולם היום אי אפשר להימנע מצוות צילום שילווה אתכם ויתעד כל שנייה ושנייה מארועי הערב שלכם. בעתיד כשתרצו להיזכר פשוט שימו את הסרט בדיוידי וביחד תוכלו לראות את הרגעים היפים.

צילום סטודיו אמנותי – לא אחת אנחנו לוקחים שירותי שירות צילום מקצועי למטרת תיעוד תקופה חשובה ומיוחדת בחיינו: צילום של בני המשפחה למסגור ותצוגה, צילום של ילדינו עבור אלבומים מיוחדים, צילומי הריון אמנותיים לתיעוד הזמן המיוחד הזה בחיי האישה, אפילו צילומי עירום אמנותיים לאלו מאיתנו שיש להם אומץ - אלה מבטיחים משהו שיישאר עמנו לעולמים.

צילום לצרכי עסקים – זקוקים לשלט? רוצים להפיק עלון מושקע? מתכוונים לבנות אתר בשביל קידום המכירות? שירותי צילום מקצועיים תורמים לכל המשימות הללו ועוד. הייתם רוכשים משהו בטרם ראיתם אותו בעינים? במצבים האלה תמונה שווה הרבה יותר מאלף מילים, יעיד על כך כל איש שיווק, פרסומאי וגרפיקאי. פורטלים עם גלריה, קטלוגים מצולמים ועלונים צבעוניים עושים יותר מכירות מפרסומים חסרי צבע.

שירותים נלווים – בנוסף לכך ניתן לכלול שירותים כגון עריכה, הכנת מצגות, ניהול קמפיינים, עיצובים גרפיים, צילום סרטי תדמית, עיצוב אלבומים דיגיטליים ועוד כהנה וכהנה.

ומה איתכם? רוצים לשמוע עוד בנושא אספוסה? אפשר לקרוא מידע, טיפים והצעות משתלמות במאמרינו הבאים. זה מצטלם נהדר!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה