יום חמישי, 15 במרץ 2012

מקומות לבת מצווה מדהימה

יום נישואין שמח! איפה אתם חוגגים? מאירוע קטן כולם יוצאים מורווחים. לעיתים נעדיף לציין יום משמח, ומסיבה זו או אחרת, קיים קושי להשקיע באירוע גרנדיוזי. במקרים כאלו יש המון מקומות שהתמחותם היא מסיבות צנועות. במאמר שלפניכם קבלו את כל מה שאתם צריכים ללמוד בנושא אירועים פרטיים, ונפרט כל מה שצריך ללמוד בעניין של בת מצווה מועדונים וכיו"צ.

מה זה בסופו של דבר חגיגה קטנה?

באירועים קטנים לא צריך הרבה בזבוז מיותר של כסף ותכנונים לוגיסטיים, ויחד עם זאת עוד קיימת רוח שמחה והנאה, כגון ברית מילה או חגיגת קידום בעבודה. סגרו את מספר האורחים ע"פ חשיבות הארוע וכמה גדול האולם. כנראה בארוע ברית, נסיים מוקדם יותר, שלא כמו ארוע גדול, ואת הכסף שנחסך על האוכל, כמות השולחנות, תחזוקה וכיוצ"ב - תוכלו לבזבז לטובת דברים מעניינים אחרים. צריכים עוד מידע בנושא מקומות לבת מצווה? נשמח לפרט.

אז איך נתכנן אירוע פרטי?
בתור התחלה, מוטל עלינו לבצע הערה גסה של מספר המוזמנים, ועל פי החישוב הזה - לסכם את היקף הארוע. חשוב לשים לב להזמין אך ורק אנשים שבוודאות ישמחו לבוא ושתרצו שיבואו. שימו גם לב שגן ארועים ענק ייצור תחושה של דיסטנס בין האורחים.

אחרי שסגרתם את הרשימה של המוזמנים, איספו המלצות ממכַּרים על גנים או אולמות שנראים לכם. גם אם נמצאו כמות גבוהה של שבחים על מתחם כלשהו, חשוב בכל זאת שתדברו מישהו מטעם המקום ושתגיעו אל האולם להתרשם בעצמכם. לסיכומו של עניין, הארוע הוא שלכם וחשוב לוודא שיהיה לכם כיף.

כשמפיקים ארוע קטן נצטרך להשקיע דווקא בדברים הקטנים.
מאחר ובחרתם לקיים ארוע קטן פחוּת אורחים - יהיה קל יותר להסתנכרן עם רובם המכריע של החברים והמשפחה: במיקום הגאוגרפי, בתפאורה, במזון ושאר הגורמים. יחד עם זה, ניתן להעניק לאורחים צ'ופרים מושקעים כגון שקיות הפתעה, או מופע בידור. אפשרות נוספת היא לערוך אירוע עם קונספט, למשל מסיבת תחפושות, ולארגן בהתאם את הפליי-ליסט, המלתחה ועיצוב המקום לרעיון הכללי.

עכשיו, כשיש לכם קצת רקע כללי בנושא ארועים קטנים, הצלחתם להבין שלחגיגה אישית יש אופציה להיות אירוע גדול; תלוי בביצוע וברמת ההיענות של הנוכחים. לעומת זאת, אם לא תשבו ותתכננו את הדברים הקטנים - אתם והאורחים עלולים להשתעמם. לכן, עִברו היטב על הדברים הקטנים... ושיהיה כיף של אירוע!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה