יום רביעי, 7 במרץ 2012

יום כיף לעובדים מרוצים

רגע של שלמות

כיצד יוצרים אקסטזה בארוע? זאת בהחלט אחת מהנקודות החשובות שכל מארגן ארוע מתייעץ עם אחרים לגביה לפני תכנון האירוע. לסוגיה הזאת אין תשובה חד משמעית, עם זאת כעת יש הרבה דרכים יצירתיות בהן ניתן להרים את הערב שלכם ולהפוך אותו לנפלא וליותר מכל ערב או מסיבה רגילה.

כיצד הכי פשוט לעשות רושם בארוע שלך? התשובה מצריכה יום כיף לעובדים

לא חסרים דרכים שיכולים לעשות את האירוע שלכם למיוחד, אבל רצוי לחשוב מה הם האלמנטים שיותר חשובים לך במסגרת כל הסכום שלך, האם הכי חשוב לך זה יחודיות התפריט או דווקא השירות? על אילו אמצעים אתה וכלתך לעתיד תסכימו אולי לוותר במידה והתקציב ייגמר?

מעבר לעניינים המשעממים שתמיד יש בארועים גדולים, יש לא מעט רעינות שנכנסו בתקפה באחרונה וניראים יותר ויותר. כמו דוכני גלידות, עמדות מולטימדיה ומגוון דברים נוספים. אולם בלי קשר לשילוב שתבחר קריטי שלא תשכח שבסוף יש גם מכובדים ואורחים, מסיבה זו בדיוק רצוי לקלוע לטעם של הרוב.

יום גיבוש לעובדים - אחלה התחלה

מעבר לבחירת המקום, שללא כל צל של ספק היא קריטית, מומלץ בחום לחשוב על יחודיות התפריט שיהיו בחגיגה. גם אם זה בחתונה יוקרתית אם גם אם רק ביום הולדת שלוש לילד, נושאים אלה הם מרכזיים מאוד ואי לזאת, מומלץ לחשווב עליהם טרם האירוע.

התפריט שיוגש מהווה את העיקר של האירוע ולרוב העניין שהכי חשוב לכלל האורחים. טרם בחירת האוכל אף רצוי מאוד לחשוב מי הם רוב המוזמנים. נערים ונערות או לחילופין אורחים בוגרים יותר? הרי לא לכל אחד נכון לבחור את אותו תפריט ויתרה מזאת לא כל מנה שמגישים בבר מצווה תתאים לארוע עסקי.

המוסיקה הנבחרת ללא כל צל של ספק נושא מרכזי, היא תכריע ותקבע אם הארוע שלך יהיה רק עוד אירוע או שיהיה נדיר. בסיום הארוע אם רוב הצערים יוצאים נטופי זיעה ומפזזים כנראה שהדי ג'י שיחק אותה בענק. נושא חשוב הוא רשימת השירים לארוע, יש משפחות שפשוט מניחים לדיג'י לבחור לבד את רשימת השירים, אבל אם העניין באמת משמעותי לך מוטב שתכווין בדיוק למה שחשוב לך.

לבסוף, אם יש לך עדיין תהיות אחדות בקשר לתכנון הארוע או שאתה רוצה מידע רחב יותר, מומלץ שתברר עם לקוחות קודמים או תחפש מידע באינטרנט ותנסה לחשוב על דברים נחמדים שעושים באירוע וזאת ע"מ שתיהיה מרוצה מבחירותיך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה