יום שני, 19 במרץ 2012

אירוע ברית עם אטרקציות

ברוך השם נולד התינוק? מתכננים אירוע?
בזמנים אלו, בריתה היא מעבר לסתם עוד טקס מחייב דתית, אלא שמחה לכל דבר; ההורים חוגגים את הולדת הצאצא החדש עם האורחים בגן, עם אוכל, מגוון משקאות ומוסיקה לפי בחירה. מיד ניתן לכם את רוב הקומבינות וההכנות שיהיה עליכם לעבור בשביל הארוע.

לפני שנתחיל, אולי עדיף להתעמק יותר בנושא אירוע ברית.

הרבה טוענים כי ברית מילה היא בניגוד לטבע האנושי. בטקסט זה לא נחפור על שאלות מהותיות, אלא נעסוק בשאלות ענייניות.

כיצד מתכננים ארוע ברית?
לא כל האנשים יערכו את המילה תוך האירוע החגיגי, אבל זה מקובל. הרבה מוהלים יש בשפע בתוך האינטרנט או בקשו המלצות מחברים. מוהל מוסמך לוקח בממוצע כ-2000 ש"ח, בהתאם להסמכתו. בתעריף נכלל ביקור בבית לקראת הברית, מאחר והמוהל צריך לבדוק האם תינוקכם אכן בריא דיו לעבור ברית.

אולם לקיים בו את הברית זו הבחירה שלכם; עדיף להחליט על אולם ארועים עם גישה נוחה ושימלא אחר הדרישות. רוצים מידע נוסף בנוגע למקום לברית? קראו את כל הטקסט.

ומה תעשו אחרי הטקס?
בעוד שבריתה היא מסיבה, ברית היא טקס רפואי, ומכאן, נעסוק דווקא בה. אחרי פעולת החיתוך, תפקיד המוהל הוא לשים לב לכך שהתינוק לא מדמם יותר ושהחבישה לא לוחצת מדיי. כהורים טריים, תפקידכם הוא לשים לב שהתינוק שלכם מתנהג כרגיל, נראה בריא סה"כ ויכול לעשות צרכים. אם עולה ספק - לכו איתו לחדר מיון! מעבר לזה, מוהלים רבים יגיעו לביתכם אחרי שהברית נגמרה, על מנת לוודא שהתינוק מחלים כמו שצריך וכדי להוריד את התחבושות.

לאחר שקיבלתם עוד אינפורמציה, בנו את חגיגת הולדת הבן אותה רציתם מזמן. תוכלו לקיים ברית רגילה, או לסדר את החברים והמשפחה עם ארוע רעיון. ניתן לספר סיפור, להכין ריקודים, ועשרות דברים נוספים, מאחר ולטקס זה אין פורמט קפדני. בעיקרון, חגיגת ברית היא לכבוד הולדת הבן, אך בסופו של דבר - השמחה כולה של ההורים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה