יום רביעי, 28 במרץ 2012

אירועי חברות בלתי נשכחים


הגיע הזמן להתחתן! מתחילים כאן... כאן מתחילים להבין לעומק את כל הפרטים שצריך לדעת על אירועים ושמחות... עכשיו בואו להתרשם מעולם הארועים: אולמות שמחה, הפקת ארועים ושמלות כלה!

הזמנתם כבר אולם לחתונה?
הדבר הראשון שיש לשקול, הוא כמובן גן הארועים בו יתקיים האירוע. יש סיכוי שזה יהיה אולם אירועים, וזה גם יכול להיות מקום בחיק הטבע. רק אחרי החלטת מיקום החתונה, אפשר לתכנן ברצינות את תאריך החתונה, קונספט האירוע ולבסוף לבחור את כל אותם הפרטים החשובים שיסייעו להפוך את יום האירוע לחוויה מוצלחת. למה לא לערוך את הארוע?

על פי מה מבצעים בחירה של גן ארועים? עוד אין לכם אירועי חברות?
מרבית הזוגות עשויים להתחבט במשך שבועות טרם מצליחים להכריע, וזאת בשל סיבות טובות. אולמות ארועים שונים האחד מן השני בכל מיני פרמטרים; תכולת המוזמנים המקסימאלית, התפאורה, אופן ההגשה והכי חשוב - המיקום בישראל. אתם חייבים לדעת מראש איזה ארוע אתם רוצים לתכנן, זה יקל עליכם בחיפוש הארוך אחר האולם שלכם…

אם אתם באים לגני אירועים בכדי לבדוק את המקום, מומלץ לשים לב לדברים מסוימים: האזור נראה בכלל נקי והגייני? האם המקום בכלל מתאים לכמות המוזמנים? כמה עובדים מסתובבים במקום? אף אחד לא אוהב מזון ממוחזר או שירות לקוי... בשביל להישמר מפני פאשלות במהלך ערב האירוע, תשימו לב שאתם שואלים את השאלות הכי חשובות!

על טעויות משלמים ביוקר!
את היום שלכם תחגגו רק פעם בחיים (נקווה...), בגלל זה פה זה לא ממש מקום לטעויות. צריכים לדעת איך מארגנים את זה? הכי מומלץ זה לא להסכים להתפשר על הדברים החשובים לכם! דהיינו, בהנחה ודמיינתם גן ארועים בהרים, מגיע לכם לקבל בדיוק את זה…

ועכשיו מה?
אם כבר השגתם אולם ארועים - אפשרי להתחיל לשקול את הדברים האחרים. זה יכול להיות, לדוגמה, עיצוב אירועים מקצועי... אם עוד לא ידעתם שזה קיים, מדובר על אומנות אמיתית. עם עזרה של מקצוענים אמיתיים שיש להם מעט ניסיון בעבודת עיצוב ונוי, אפשר בקלות להביא לכך שהארוע הזה יהיה ראוותני וחד פעמי. על ידי שימוש בזרי פרחים, רק כדוגמה, ניתן בלי בעיה לשדרג בקלות את התפאורה. האורחים שלכם שיבואו ירגישו מההתחלה שזה בעצם אירוע מדהים והם יהנו כפי שלא יצא להם עד כה... זו יכולה להיות החתונה שלך!

רק אחרי שסיימתם עם ענייני העיצוב, ניתן לדאוג לפרטים חשובים…
למרבית האנשים כנראה יצא בעבר להגיע לאיזושהי חתונה. ארועים אלה תמיד נראים אותו הדבר בדיוק - "דגים", יין אדום ואפקטים זולים. ע"מ ליצור אירוע שונה, יש צורך בקמצוץ מחשבה ומקוריות. בצורה כזו יזכירו את הארוע שערכתם גם שנים אחרי... לא מוצאים שירות לאירועים?

בחרתם כבר את המזון?

בשביל מרבית האורחים החלק הכי מעניין הוא האוכל באירוע. בחירת חברת הקיטרינג היא בעלת השפעה רבה על החוויות מהחתונה שלכם, בדיוק בגלל זה לא מומלץ לזלזל או להתפשר בבחירה זו. אז באמת רצוי לבחור אך ורק בקייטרינג איכותי ומבחר מנות גדולות מספיק. אין מישהו שבאמת אוהב אוכל זול ומטוגן או, למשל, כזה שבא בצלוחיות קטנות. העצה שלנו היא שכדאי לבזבז כמה שקלים נוספים כדי לדעת שהאוכל שיוגש יהיה עשוי טוב ומשביע!

מחפשים עוד מידע על אולם אירועים בתל אביב? דיג'י כבר השגתם?
רק אחרי שהאכלתם את כל האורחים, ניתן להעניק להם בידור, ויש הרבה דרכים למטרה הזאת. אז במה מתחילים? אין אופציה להעלות נושא כמו חתונה רצינית בלי בכלל לדבר על תקליטן. יש סיבה לא להזמין איזשהו דיג'יי? באמצעותו ניתן להרקיד את חבריכם לאורך כל הלילה... העבודה היחידה שנותרה לכם היא לבחור ולהיסגר על ז'אנר מוזיקה אהוב, ואת שאר העבודה התקליטן יעשה בשבילכם.

עם כל האינפורמציה שכאן, תכנון והרמת ארוע אף פעם לא היה קל יותר… לטיפים ועוד מידע - חזרו אלינו לכל המידע החשוב, לאירוע המשפחתי שלכם.זה הזמן להתחיל להתחתן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה