יום ראשון, 18 במרץ 2012

משתעשעים עם תא צילום לבת מצווה


ארועים ברמה אחרת! אם גם אתם מתכננים אירוע גדול ודיי נשבר לכם מאירועים ומסיבות רגילים, הינכם מוזמנים לרפרף בחיבור שהבאנו לכם. חיברנו עבורכם מתכון מנצח לסופר ארוע שיחקק בליבם של מרבית האנשים ויותר מזה שיישאר בזיכרונכם.

איך נכון לתכנן אירוע?

תחילה, כפי שאתם בטח יודעים, מאוד חשוב לבחור אולם ארועים במסגרת התקציב שלכם. שהפרק הזה נשלם מגיע השלב הכיפי והמעניין של לחשוב איך אפשר להפוך את הארוע שלכם לאגדי ומיוחד. חשבו על תא צילום לבת מצווה נקודת פתיחה מעולה! חוץ מזה ישנם מספר רב של רעיונות חדשניים שיש באפשרותיכם לכלול ביום שלכם כדי לשדרג אותו.

בגזרת המזון - מעבר להחלטה על תפריט "first class" שמתאים לרוב האנשים, תמיד תוכלו לשלב אלמנטים טעימים אחרים כדוגמת עוגות מעוצבות וברד צבעוני. עניין נוסף חשוב בגזרת המזון הוא השירות, הכרחי לזכור שאוכל נהדר בלי שירות מעולה לא ישאיר רושם בקרב כלל המכובדים ולא יצליח ליצור את רושם ואפקט ה"וואו" הנדרשים.

גזרת המוזיקה - גם בחלק זה יש מבחר עצום של אלמנטים שאפשר להוסיף לאירוע שלכם על מנת לשדרג אותו לפסטיבל של ממש - דיג'י טוב, להקת חתונות או הופעה של הילדים, הכל תופס שעוסקים בשמחות. בכל מצב, אל לכם לשכוח את בעיית המזומנים, כי הכי פשוט לבחור להקה יקרה שבטוח תעלה לכם כמו התקציב של האירוע שלכם.

כל אירוע והאטרקציה שלו

יש מבחר עצום של מגה אטרקציות שניתן לשלב שללא ספק יוסיפו עניין ושמחה לארוע שלכם. בכל מצב או בכל ברירה שתבחרו סופר חשוב שתזכרו מי הקהל והאורחים שלכם שיגיעו לארוע שלכם ועל פי המאפיינים שלהם לבחור את הרעיונות. נגיד אם מודבר ביום הולדת 16 לילד- אפשר לשלב חידושים שמתאימים והולמים לגילאי 21 לערך, כמו פינת חי, ו/או קליעת צמות, או אם אתם מתכננים יום הולדת 65 לאמא יש באפשרותכם להזמין ערכת פוקר או תא הקלטה .

בלי ספק יש עוד הרבה רעיונות. בשוק הארועים בתקופה זו לא חסרים אפשריות! בנוסף אם אתם לא מתכננים לחגוג אירוע בגן אירועים ורק בגינתכם, בכל מקרה תוכלו להשכיר את כל האטרקציות ולמקם אותם בפארק או בסלון הבית.

אם עדיין צצות תהיות נוספות על תכנון אירועים או בכלל על תאי צילום לאירועים אנו ממליצים בחום לגלוש ולשוטט באתר ולקבל מידע נוסף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה