יום חמישי, 1 במרץ 2012

להתפנק עם אירועים בהרצליה


חושבים על חתונה? מה כדאי לדעת מראש? כאן מתחילים להבין את הסודות הראויים לציון בנושא חתונות מדהימות... עכשיו בואו להתרשם מהתחום של האירועים והחתונות: אולמות שמחה, מפיקי חתונות וסידורי פרחים!

כבר הזמנתם מקום לחתונה?
הפרט החשוב ביותר בכל אירוע, הוא כמובן אולם האירועים שבו תחגגו. זה עשוי להיות גן אירועים, ויכול להיות ביער. רק לאחר קבלת ההחלטה של מקום האירוע, ניתן לתכנן ברצינות את מועד הארוע, קונספט הארוע ולבחור את כל הפרטים הזעירים שיסייעו להפוך את היום הגדול לחוויה מוצלחת. מוכנים להתחיל?

איך לבחור אולם חתונה? צריכים אירועים בהרצליה?
רוב הזוגות שמתחתנים יכולים להתלבט הרבה לפני שהם נסגרים על עצמם, וזאת בשל סיבות טובות. רבים נבדלים האחד מן השני בלא מעט היבטים; תכולת המוזמנים המקסימלית, רמת העיצוב במקום, אופן הגשת המזון וגם המיקום בישראל. עליכם לדעת איזו חתונה תמיד חלמתם לערוך, זה יסייע לכם בזמן שתחפשו את האולם שלכם…

כשאתם מגיעים לאולם ארועים כי אתם רוצים להתרשם בעצמכם, כדאי לשים לב לדברים מסוימים: הגן מספיק הגייני? האם הגודל מספיק לכל המוזמנים? כמה בדיוק נותני שירות יעבדו בליל החתונה? אנשים לא אוהבים מקום מטונף או, למשל, מקום עם רמת שירותיות נמוכה... במטרה למנוע תקלות במהלך הארוע, היו בטוחים שאתם זוכים במענה לשאלות שעולות בראשכם!

על טעויות משלמים ביוקר!
את היום שלכם תחגגו רק פעם בחיים (נקווה...), מסיבה זו אין כאן טעויות נסלחות. צריכים לדעת איך מתכננים את זה בקלות? כדאי אף פעם לא להתפשר על דברים קטנים! דהיינו, אם תמיד דמיינתם אולם אירועים עם מפל מים, אז אין סיבה לא ללכת על זה…

בואו לקרוא על השלב הבא...
אם סוף סוף יש לכם גן ארועים - יש אפשרות להתחיל לשקול את כל הדברים האחרים. לדוגמא, עיצוב שולחנות... אם איכשהו עוד לא ידעתם שדבר כזה קיים, אז מדובר על אומנות אמיתית. בעזרת אנשים מומחים שיש להם מעט ניסיון בעולם העיצוב וחן, אתם יכולים להביא לכך שיום החתונה שלכם יהיה הכי מנקר עיניים וייחודי. בעזרת שימוש בשולחנות מעוצבים, למשל, ניתן לשדרג את את תפאורת האירוע. המוזמנים שלכם שיגיעו ירגישו מן ההתחלה שיש כאן ארוע שעוד לא נראה כמותו ויחגגו באופן שבטוח לא יצא להם אף פעם בחייהם... זה יכול להיות הארוע שלכם!

לאחר שגמרתם לדאוג לעיצוב, אפשר באמת לסדר את פרטים קטנים…
כמעט לכל אחד נקרתה ההזדמנות באיזשהו שלב בחייהם לבוא לחתונה של קרובי משפחה. ארועים שכאלה נראים לרוב בנליים - אוכל זול, שמפניה זולה ופטנטים חרושים. אם הכוונה היא ליצור ארוע מזן אחר, יש צורך בקמצוץ השקעה של משאבים ויצירתיות. רק כך ידברו על הארוע שערכתם גם שנים אחרי... עוד אין לכם שירות לאירועים?

קודם כל - בוחרים את המזון!

בעבור אורחים הפרט המעניין באמת זה סוג האוכל. בחירת חברת הקיטרינג תשפיע לא מעט על השמחה מהאירוע הזה, בגלל זה רצוי שלא לזלזל או להתפשר בהחלטה הזאת. אז באמת מומלץ ללכת על קיטרינג גורמה וצלחות בגודל אנושי. אין מישהו שבאמת רוצה אוכל זול ותפל או דווקא כזה שמוגש בצלחות קטנות. באמת שכדאי לבזבז עוד קצת כסף בכדי שהמזון שתגישו יהיה באמת טעים וכמובן איכותי!

מה לגבי אירועי יוקרה? שירותי מוסיקה עדיין לא בחרתם?
רק לאחר שהאבסתם את האורחים שלכם, מומלץ להעסיק אותם, וקיימות המון דרכים לעשות זאת. איך מתחילים? לא ניתן לחשוב על חגיגה אמיתית ולא לדבר על תקליטנים. יש סיבה לא להביא איזשהו איש סאונד מומחה? בעזרתו אתם יכולים להרקיד ולשמח את המוזמנים במשך כל המסיבה... עליכם רק לבחור סגנון מוזיקה שאתם רוצים, ואת כל השאר יבצעו עבורכם.

עם המידע שכאן, תכנון והרמת חתונה יהיה הדבר הפשוט ביותר שעשיתם… לעצות טובות וקריאה מעמיקה יותר - חיזרו אלינו לכל מה שצריך לדעת, לשמחה הגדולה שלכם.זה הזמן להתחיל להתחתן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה