יום חמישי, 22 במרץ 2012

כמה משתלם לשכור אולם אירועים תל אביב?


רוצים לערוך חתונה מושלמת? מוכנים לכך? אז עכשיו אפשר לקרוא קצת יותר על הסודות החשובים באמת על אירועים בארץ... אז בואו להכיר טוב יותר את עולם האירועים: לוקיישן, עיצוב מקצועי ובר!

נו, כבר מצאתם מיקום בשביל החתונה?
הפרט הראשון בכל ארוע, הוא אולם הארועים בו תתקיים החתונה. אפשרי שזה יהיה גן אירועים, וזה גם יכול להיות בפרדס. רק בתום קביעת מקום החתונה, ניתן יהיה להחליט על תאריך החתונה, סגנון החתונה ובסופו של דבר לבחור את כל הדברים החשובים שיהפכו את ערב החתונה לבלתי נשכח באמת. חושבים שאתם מוכנים להתחיל לארגן?

לפי איזה מדדים לבחור גן אירועים? צריכים בדחיפות אולם אירועים תל אביב?
רוב הזוגות שמתחתנים מתחבטים בינם לבין עצמם במשך חודשים עד שהם מצליחים להכריע, וזאת בשל סיבות טובות. אולמות חתונה שונים האחד מן השני בכל מיני דברים; תכולת האורחים, הסאונד, סגנון הגשת המזון וכמובן המיקום הגיאוגרפי. חובה לדעת מבעוד מועד מה באמת אתם חולמים להרים, זה יסייע לכם בחיפוש אחר האולם שלכם…

כשמגיעים לאולם חתונה בכדי לבחון מבפנים, כדאי לשים לב לפרטים האלה: השטח נראה נקי? המקום מתאים למספר המוזמנים שלכם? כמה עובדים יעבדו בליל החתונה? אף אחד לא אוהב בורקסים מהאירוע של הלילה הקודם או שירות רע... על מנת להישמר מפני פאשלות בזמן ערב הארוע, ודאו בזמן שאתם זוכים במענה לשאלות שלכם!

לא תרצו אירוע מושלם?
את טקס החתונה תחגגו פעם אחת ויחידה (זו לפחות השאיפה...), בדיוק מהסיבה הזאת אין פה טעויות נסלחות. חייבים לדעת כיצד צולחים את זה בקלות? הטיפ הטוב ביותר הוא: לא להסכים להתפשר על שום דבר! זאת אומרת, אם אתם חולמים על אירוע רומנטי, אתם זכאים לקבל זאת…

מה עושים לאחר מכן?
בהנחה וכבר יש ברשותכם אולם חתונות - ניתן לשקול את כל הדברים האחרים. למשל, עיצוב שולחנות מקצועי... אם איכשהו עוד לא שמעתם שקיים כזה דבר, אז תדעו לכם שזו אמנות של ממש. עם עזרה של מומחים המבינים עניין בעיצובים ואסתטיקה, ניתן בקלות להביא לידי כך שיום החתונה שלכם יהיה מרהיב ואוריגינלי. עם שימוש במפות שולחן מעוצבות, רק כדוגמה, באפשרותכם לשדרג בקלות את תפאורת האירוע. האורחים שיגיעו ירגישו מההתחלה שמדובר על אירוע סוף הדרך והם יחגגו באופן שבטוח לא יצא להם מעולם... לא שווה?

אחרי שסיימתם עם סוגיות העיצוב, ניתן באמת לטפל בפרטים אחרים…
לכולנו כנראה יצא בעבר לבוא לחתונה. ארועים מהסוג הזה הם תמיד זהים - אוכל לא מזוהה, יין אדום וגימיקים מיושנים. אם הכוונה היא לעשות חגיגה מזן אחר, צריך בטיפת השקעת משאבים ואפילו מקוריות. רק ככה יזכרו את אירוע החתונה שלכם במשך שנים... צריכים שירות לאירועים?

הכל מתחילם באוכל!

עבור רבים מהאורחים הדבר המעניין באמת הוא סוג האוכל. בחירת שירות ההסעדה היא בעלת השפעה על החוויות מהמסיבה הזאת, בדיוק בגלל זה אין לזלזל או להתפשר בהחלטה הזאת. אז באמת מומלץ לבחור רק בקייטרינג איכותי וצלחות בגודל סביר. אף אחד לא רוצה לצרוך מזון תפל או דווקא כזה שבא בצלוחיות קטנות. מאוד שווה להוציא טיפה כסף כדי שהמזון שתגישו יהיה ממש טוב וכמובן משביע!

צריכים להשיג אולמות אירועים בהרצליה? תקליטן עוד לא הצלחתם למצוא?
רק אחרי שהאכלתם את האורחים שלכם, כדאי גם לדאוג להם לבידור, וקיימות לא מעט שיטות לכך. איך מתחילים? אתם לא יכולים לשקול מסיבה משובחת ואפילו לא להזכיר תקליטן. רוצים לבחור איזשהו דיגיי מומחה? עם אחד כזה ניתן לשמח ולהקפיץ את המוזמנים לאורך כל המסיבה... המשימה היחידה שנותרה לכם היא להחליט מראש על סגנון מוזיקה אהוב, ואת שאר העבודה יעשו במיוחד בשבילכם.

עם כל המידע שכאן, ארגון והרמת ארוע יהיה הדבר הפשוט ביותר שעשיתם… לטיפים טובים ואינפורמציה נוספת - הציצו כאן שוב לכל מה שצריך לדעת, לשמחות שלכם.אז קדימה, תתחילו לתכנן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה