יום שני, 5 במרץ 2012

יום כיף לעובדים משועממים


איך נמדד אירוע טוב?

אז איך משאירים רושם באירועים? מעל כל ספק זאת אחת מהסוגיות הקריטיות ביותר שכל בנאדם חושב עליה לפני שמתחיל לתכנן את הערב המיוחד שלו. לקושיה זו אין באמת תשובה אחת, אבל היום יש מגוון דרכים יצירתיות שמאפשרות להרים את האירוע שלך וכמובן לשדרג אותו לבלתי נשכח וליותר מעוד מאורע שגרתי.

איך הכי קל לעורר רושם באירועים? חשוב לדעת על ימי כיף לעובדים

ישנם הרבה אמצעים שבאמצעותם ניתן לעשות את המאורע שלך לאגדי, אולם בהתחלה כדאי מאוד לחשוב אילו אלמנטים הם הכי משמעותיים עבורך במסגרת כל הסכום המוקצה לארוע, האם הכי חשוב זה המתאבנים או אולי האפקטים המיוחדים? על אילו אפקטים תהיה מוכן להתפשר אם מחירם יחרוג מהתקציב?

בנוסף על הדברים הרגילים שמוצאים היום בכל אירוע משפחתי, יש לא מעט רעינות שנכנסו בימים אלו והופכים לשכיחים יותר ויותר. כמו דוכני אוכל אקזוטיים, בר אקטיבי ורעיונות נוספים. אך בלי קשר לאפשרות שתבחר חשוב מאוד שתזכור שמעל הכל יש עוד אנשים אחרים, מסיבה זו חשוב מאוד שתקלע למכנה הרחב ביותר.

יום גיבוש - טוב להתחיל מזה!

נוסף להחלטה על מתחם האירוע, שבלי ספק היא קריטית, חשוב לחשוב גם על המתאבנים שיהיו במשתה. בעיקר אם מדובר בחתונה קטנה או אפילו רק ביום הולדת שלוש לילד, חלקים אלו הם סופר חשובים ומסיבה זו בדיוק, הכרחי לחשוב עליהם מראש.

האוכל הוא העיקר של הערב ובד"כ זה הדבר הכי מהותי לרוב האורחים. לפני שאתה בוחר את התפריטים מומלץ לחשוב מי רוב המוזמנים. נוער וילדים או לחילופין מבוגרים? הלוא לכל אחד כדאי לתת אותם מנות עיקריות ומעבר לכך לא כל מנה עיקרית שמגישים בבריתה תתאים לאירוע יוקרתי.

המוזיקה באירוע היא מעבר לכל ספק נושא מרכזי, היא תכריע ותקבע אם המאורע המשמח יהיה "עוד אירוע" או שיהיה כיפי במיוחד. בסוף האירוע אם המכובדים יוצאים רטובים מזיעה וחסרי נעלים אז התקליטן שיחק אותה. נק' נוספת היא מוזיקת הרקע באירוע, יש זוגות שמשאירים לדי ג'י שלהם להחליט לגבי הפלייליסט, אולם אם העניין באמת משמעותי לך כדאי ואף מומלץ שתכווין למה שבאמת חשוב לך.

בכל מקרה, אם יש לך עדיין התחבטותיות בקשר להפקת הארוע או שאתה רוצה אינפורמציה נוספת אודות אטרקציות, אנו ממליצים שתברר עם לקוחות קודמים או תחפש מידע באינטרנט ותחשוב לעומק עם עצמך על דברים אטרקטיבים שחויית בארוע של חברים וזה ע"מ שתיהיה מרוצה מההחלטות שתקבל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה