יום ראשון, 4 במרץ 2012

האם שווה לערוך חתונה בתל אביב?


תמיד רציתם חתונה גדולה? מוכנים לכך? עכשיו זה הזמן לקרוא קצת יותר על הדברים שאתם חייבים לדעת על אירועים וחתונות... הינכם מוזמנים להכיר את ענף השמחות: לוקיישן, עיצוב אירועים ותקליטנים!

נו, כבר יש גן ארועים?
העניין החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון, הוא המקום בו תתקיים החתונה. אפשרי שזה יהיה גן אירועים, וייתכן וזה יהיה באוויר הפתוח. רק אחרי בחירת המקום בו תחגגו את האירוע, זה אפשרי לחשוב על תאריך, סגנון הארוע ולבחור את כל אותם הפרטים הקטנים שיסייעו להפוך את ליל החתונה לחוויה מוצלחת. מוכנים להפוך חלום למציאות?

לפי איזה מדדים מבצעים בחירה של גן ארועים? אתם צריכים חתונה בתל אביב?
רוב הזוגות מתחבטים לא מעט זמן לפני שהם מבצעים החלטה, וזה הגיוני. גני ארועים שונים האחד מן השני בפרמטרים רבים; תכולת המוזמנים המקסימאלית, התפאורה במקום, סגנון הגשת האוכל ולבסוף המיקום בארץ. עליכם להחליט מראש איזה ארוע תמיד רציתם להרים, זה יסייע לכם במציאת גן האירועים שלכם…

כשאתם מגיעים לאולם אירועים על מנת לבחון מקרוב, אתם צריכים לשים לב לפרטים אלה: האם האזור נראה בכלל הגייני ונקי? הגודל בכלל מתאים לכל המוזמנים? כמה בערך עובדים נמצאים במקום? אף אחד לא מעריך מזון ממוחזר או, למשל, שירות גרוע... ע"מ להישמר מפני פאדיחות במהלך החתונה, חובה לשים לב שאתם לא שוכחים את השאלות שמעניינות אתכם!

כשמתכננים אירוע - לא כדאי לעשות טעויות...
חתונה תעברו פעם בחיים (אנו מקווים...), מהסיבה הזו כאן אין אפשרות לטעות. חייבים לדעת איך צולחים את זה בקלות? כדאי אף פעם לא להתפשר על פרטים קטנים! במילים אחרות, בהנחה וחלמתם על אולם אירועים עם בריכה צמודה, באמת מגיע לכם לקבל בדיוק מה שרציתם…

ואחרי שמוצאים אולם, מה עושים?
אם כבר השגתם אולם חתונה - אפשר להתחיל לשקול את הדברים הקטנים. זה יכול להיות, לדוגמה, עיצוב פרחים... אם עוד לא שמעתם על כך, מדובר על אמנות אמיתית. באמצעות אנשי מקצוע אמיתיים המנוסים בעולם העיצוב ודקורציה, ניתן ממש בקלות להביא לכך שהארוע יהיה מדהים וייחודי. באמצעות שימוש בכיסאות מעוצבים, רק דוגמה קטנה, אתם יכולים לשפר את את סביבת הארוע. האורחים שלכם שיגיעו לחתונה יחושו ממש מההתחלה שזה בעצם ארוע מהמם ויהנו באופן שעוד לא יצא להם עד כה... זה יכול להיות האירוע שלכם!

רק אחרי שסימתם לעצב, אתם יכולים לסדר את פרטים חשובים…
לאנשים רבים יצא בטח בעבר להיות מוזמנים לחתונה יהודית. ארועים מהסוג הזה נראים אותו הדבר - אוכל זול, "בירה" וגימיקים חרושים. אם המטרה היא לעשות חגיגה מזן שונה, צריך בקמצוץ תכנון מוקדם וחדשנות. רק ככה ימשיכו לרכל על האירוע שהרמתם אפילו שנים אחרי... עוד אין לכם הכול לאירוע?

איזה מזון כדאי להגיש?

בשביל אורחים הפרט הכי מעניין זה סוג הקייטרינג. ההחלטה על הקייטרינג עשויה להשפיע רבות על הזיכרון מאותה חגיגה, מסיבה זו בכלל לא כדאי להתפשר או לזלזל בהחלטה זו. אז באמת מומלץ ללכת רק על קייטרינג משובח ומבחר מנות לא קטנות מידי. איש אינו אוהב איזשהו אוכל שמנוני או, למשל, אחד שמונח על צלחות זערוריות. רצוי מאוד להוציא עוד קצת כסף בכדי שהאוכל שיוגש יהיה טעים וכמובן איכותי!

מה עושים עם חתונה על חוף הים? מוזיקה עוד לא הצלחתם לבחור?
אחרי שפיטמתם את כלל המוזמנים, רצוי גם לשמח אותם, ויש המון שיטות למטרה הזאת. קודם כל, אין אופציה לשקול הילולה רצינית ואפילו לא לדבר על מוזיקה. לא בא לכם להזמין איזשהו דיגיי מומחה? בעזרתו יש אפשרות לשמח ולהרקיד את כל המוזמנים במשך האירוע... לכם נשאר רק לבחור במהרה ז'אנר מוסיקה שאתם נהנים להאזין לו, ואת הדברים האחרים התקליטן יבצע בשבילכם.

בעזרת האינפורמציה שכאן, ארגון ותכנון חתונה מקורית יהיה פשוט מאוד… לעצות, טיפים ועוד אינפורמציה - שובו לבלוג לכל המידע, למסיבה שלכם.זה הזמן להתחיל להתחתן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה