יום ראשון, 4 במרץ 2012

מועדון בת מצווה עם בריכה

חינה בדרך? לשמוח בקטן. יהיו פעמים בהן אנו חפצים לציין מאורע משמח, אולם לא תמיד נרצה להשקיע בהפקה. למצב כזה אפשר למצוא הרבה מתחמים שיוכלו להפיק מסיבות צנועות. במאמר הקרוב נסביר בקצרה על כל שתחפצו ללמוד על אירוע קטן, ותקבלו כל מה שצריך ללמוד בנוגע לנושא מועדון בת מצווה וכדומה.

אז מה זה באמת אירוע לא גדול?

באירועים קטנים יחסית אין צורך בהרבה שיקולים כספיים או שיקולים לוגיסטיים, אבל אפשר עדיין להרגיש רוח יום גדול וריגוש, לדוגמה ברית מילה או חגיגות קידום בעבודה. חשבו את כמות כוח האדם לנוכח כמה גדול יהיה הארוע וגודל המתחם. כנראה בבריתה, נחסוך בזמן, שלא כמו ארוע השקה לדוגמה, ואת מה שחסכתם על שתייה, כמות השולחנות, תחזוקה וכד' - ניתן להשקיע על תוספות אחרות. צריכים עוד מידע על בת מצווה רעיונות? בואו נתקדם.

מאיפה מתחילים לתכנן חגיגה קטנה?
לפני הכל, יש צורך לערוך חישוב גס של מספר האנשים שיבואו, ועל סמך נתון זה - נוודא את סדר גודל האירוע. יש להקפיד להזמין רק אנשים שאתם בטוחים שיוכלו להגיע ושלא ירגיזו אתכם. זכרו שגן ענק יביא עמו תחושה של ניכור בין אלו שיגיעו.

אחרי שהחלטתם על רשימת נוכחים, בקשו כיוונים מגוגל לגבי מקומות שנראים לכם. אפילו אם יש לכם ים שבחים מפה עד להודעה חדשה על מתחם כלשהו, חשוב שתדברו בעצמכם עם נציגים של האולם ושתגיעו אל המתחם לתת את האישור שלכם. בסופו של יום, זה האירוע שלכם וחשוב לוודא שאתם תהנו.

בחגיגה קטנה יש לחפור יותר בדברים הכי קטנים.
היות וסגרתם על אירוע קטן עם מעט נוכחים - סביר להניח שתצליחו לדייק לטעם של כמעט כל הנוכחים: במיקומו של האירוע, בתפאורה, בהיצע המזון וגורמים דומים. בנוסף, אפשר לפנק את הנוכחים עם הפתעות מיוחדות כמו שקיות הפתעה, או ביצוע שיר. בנוסף ניתן להפיק ארוע עם קונספט, בצוּרת מסיבה בסגנון רנסאנס, ולייחד בהתאם את המוזיקה, הביגוד והעיצוב הכללי למוטיב האירוע.

עכשיו, כשקיבלתם רקע כללי על נושא אירועים קטנים, הצלחתם להבין שלאירוע פרטי יש אפשרות להיות אירוע כיפי; תלוי בביצוע ובפתיחותם של האורחים. אך מצד שני, אם תתעצלו לתכנן את הדברים הקטנים - כולם עלולים להתאכזב. עִברו על הפרטים הכי קטנים... ושיהיה כיף של ארוע!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה